2023–2024
|
76
|
Miljøovervakingssystemet
COAT
|
Ja
|
2023–2024
|
139
|
Finansiering
av senteret C-REX
|
Nei
|
2023–2024
|
268
|
Tilskot
til WorldSkills Norway
|
Ja
|
2023–2024
|
474
|
Utsett
iverksetjing av vedtak om utestenging av studentar
|
Ja
|
2023–2024
|
475
|
Karriererettleiarar
og rådgivarar i skulen
|
Ja
|
2023–2024
|
476
|
Greie
ut rådgivings- og rettleiingstenesta i skulen
|
Ja
|
2023–2024
|
526
|
Opptrapping
av satsinga på Dembra
|
Ja
|
2023–2024
|
578
|
Hindre
misbruk av personopplysningane til barn og unge
|
Nei
|
2023–2024
|
579
|
Betre
bruk av filter på digitale einingar i barnehage og grunnskule
|
Ja
|
2023–2024
|
621
|
Fleire
elevar på ekskursjon til fange- og konsentrasjonsleirar
|
Nei
|
2023–2024
|
659
|
Betre
ivaretaking av kunnskap om æreskultur og æresvald i utdanningar
|
Ja
|
2023–2024
|
678
|
Redusere
saksbehandlingstida for å få godkjent utanlandsk utdanning i Noreg
|
Ja
|
2023–2024
|
707
|
Vurdering
av omfang og lovkrav om mellombels tilsetjing av lærarar
|
Nei
|
2023–2024
|
906
|
Kartlegge
bemanningssituasjonen i SFO-tilboda
|
Nei
|
2023–2024
|
907
|
Justere
tilskotsordninga for barnehagar i levekårsutsette område
|
Ja
|
2022–2023
|
471
|
Meir
variert praksis i lærarutdanningane m.m.
|
Nei
|
2022–2023
|
472
|
Strategi
for å styrke laget rundt læraren og eleven
|
Nei
|
2022–2023
|
484
|
Plan
for å vidareutvikle høgare yrkesfagleg utdanning
|
Nei
|
2022–2023
|
553
|
Lærekandidatordninga
|
Ja
|
2022–2023
|
554
|
Greie
ut nytt yrkestittelnivå
|
Ja
|
2022–2023
|
625
|
Vald
og truslar i skulen
|
Nei
|
2022–2023
|
690
|
Strategi
for å auke rekrutteringa av lærarar
|
Ja
|
2022–2023
|
733
|
Kandidattypar
innanfor fag- og yrkesopplæringa
|
Ja
|
2022–2023
|
734
|
Læringsstøttande
ressursar på begge målformer
|
Nei
|
2022–2023
|
735
|
IB-tilbod
både i grunnskulen og i vidaregåande skule
|
Nei
|
2022–2023
|
736
|
Handlingsrommet
for alternative opplæringsarenaer
|
Ja
|
2022–2023
|
737
|
Utvide
målgruppa for oppfølgingstenesta
|
Ja
|
2022–2023
|
738
|
Sikre
individuell tilrettelegging av opplæringa
|
Nei
|
2021–2022
|
35, pkt. 44
|
Meldeplikt
ved overføring av eigedomsrett til barnehage
|
Nei
|
2021–2022
|
35, pkt. 45
|
Gjeninnføre
rett for kommunane til å føre tilsyn med private barnehagar
|
Nei
|
2021–2022
|
35, pkt. 53
|
Kartlegging
av utfordringar for praktisk opplæring i skulen
|
Ja
|
2021–2022
|
374
|
Styrking
av praktisk læring
|
Ja
|
2020–2021
|
79
|
Politiattest
for tilsetjing i skular og barnehagar
|
Nei
|
2020–2021
|
182
|
Greie
ut Østfold-modellen for lærekandidatar med tilretteleggingsbehov
|
Ja
|
2020–2021
|
941
|
Opptrappingsplan
for studieplassar i medisin, helsefag, sjukepleie og psykologi
|
Ja
|
2020–2021
|
942
|
Styrke
rådgivings- og rettleiingstenesta i skulen
|
Ja
|
2020–2021
|
1070
|
Sluttkompetanse
i vidaregåande skule
|
Ja
|
2020–2021
|
1104
|
Heilskaplege
og koordinerte tenester
|
Nei
|
2019–2020
|
700
|
Studieplassar
i høgare yrkesfagleg utdanning
|
Nei
|
2018–2019
|
51
|
Finansieringssystemet
og ideelle barnehagar
|
Nei
|
2017–2018
|
461
|
Vilkår
for private barnehagar
|
Nei
|
2017–2018
|
802
|
Finansieringssystemet
for private barnehagar
|
Nei
|
2017–2018
|
887
|
Rangering
av søkarar til høgare utdanning
|
Ja
|
2016–2017
|
642
|
Medlemskap
i studentsamskipnad for fagskular
|
Nei
|
2015–2016
|
796
|
Krav
om norsk og samisk språk i barnehagesektoren
|
Nei
|