-
Spørretimespørsmål
Datert: 17.04.2024
Til behandling
I regjeringens forslag til Nasjonal transportplan framkommer det at regjeringen vil drive en aktiv politikk for å unngå transportvekst. Samtidig viser framskrivinger av gods- og persontransporten videre jevn vekst også i tiden som kommer.
Hvordan vil folk og bedrifter i både by og bygd merke at regjeringen vil motarbeide den jevne veksten i mobilitet for befolkningen?
-
Muntlig spørsmål
Datert: 17.04.2024
Besvart: 17.04.2024 av statsminister Jonas Gahr Støre
Det er krise i politiet. Advarslene kommer fra snart hele linjen, fra Politidirektoratet, fra Kripos, fra politimestere, fra Politiets Fellesforbund, som nå overveldes av de oppgavene som norsk politi står overfor. Det er svenske kriminelle nettverk, det er en ungdomskriminalitet som har eksplodert, og det er en drapsbølge som vi knapt har sett maken til i Norge. Regjeringen beskriver denne virkeligheten på en måte som de som jobber ute i tjenestene, ikke kjenner seg igjen i. Man føler her at det foregår en skjønnmaling av situasjonen, og at det påstås at det gjøres mye for å avbøte situasjonen.
Vi har hørt at på Arbeiderpartiets landsstyremøte i forrige uke sa statsministeren følgende:
Det er bra hvis man nå har forstått at dette er et stort problem. I fjor mente statsministeren at diskusjonen om svenske tilstander hørte hjemme i den svenske riksdagen. Nå ser det heldigvis ut til at man skjønner at dette er et problem også for Norge, og at det må tas tak i. Statsministeren skrøt av nye politiposter i Oslo. Jeg må si at jeg ikke tror det gjør nevneverdig inntrykk på disse kriminelle at det finnes flere kontor. Det som er problemet, er at det er blitt 91 færre politistillinger i Oslo, og i Norge snakker vi om 533 færre politistillinger.
Hva er det statsministeren faktisk har gjort som vil bedre kriminalitetsbekjempelsen i Norge? Politiet sier at de står i knestående, og regjeringens svar er svært lite.
-
Muntlig spørsmål
Datert: 10.04.2024
Besvart: 10.04.2024 av kommunal- og distriktsminister Erling Sande
Å kutte klimagassutslepp frå ferje- og båttrafikk er både effektivt og nødvendig for å nå klimamåla. Både Vestland og Møre og Romsdal, som har gått føre i å kutte utslepp, er heilt tydelege på at satsinga på nullutsleppsferjer og -båtar har vore underfinansiert med fleire hundre millionar frå staten si side tidlegare. Kystfylka er tydelege på at no trengst det meir føreseielegheit i dei økonomiske vilkåra for omstillinga framover. Fylka har vedtak om å stille krav til utsleppskutt i anboda sine, men det kostar. Om ein ikkje får på plass betre føreseielegheit i ordningane, vil det tvinge fylka til kanskje å lyse ut anbod utan strenge utsleppskrav eller at ein må kutte i rutetilbod og gode tenester. Kva gjer regjeringa for å levere det som er lova i Hurdalsplattforma om å få på plass både krav og føreseieleg kompensasjon for meirkostnadene til fylkeskommunane, når det gjeld utsleppskutt frå ferje- og båttrafikken?
-
Spørretimespørsmål
Datert: 20.03.2024
Besvart: 17.04.2024 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård
Vi ser no eit gryande folkeopprør mot bompengenivået i fleire prosjekt rundt omkring i landet, slik som til dømes Ryfast. I Møre og Romsdal fablar nokon om såkalla «bu- og arbeidsmarknad» som argument for opprettinga av prosjektet Møreaksen til fleire titals milliardar kroner som folket ikkje vil ha, og som kostar 490 kroner tur-retur i bompengar.
Kan statsråden forklare korleis det er mogleg å skape ein såkalla «bu- og arbeidsmarknadsregion» med bompengenivå på ca. 2 500 kroner i veka, 10 000 kroner i månaden i prosjektet Møreaksen, og korleis Statens vegvesen har tenkt kring dette?
-
Spørretimespørsmål
Datert: 06.03.2024
Besvart: 20.03.2024 av kommunal- og distriktsminister Erling Sande
Om statsråden meiner at statsforvaltaren praktiserer lokalt sjølvstyre i saka om plassering av ladestasjon i Stranda sentrum
-
Muntlig spørsmål
Datert: 28.02.2024
Besvart: 28.02.2024 av forsvarsminister Bjørn Arild Gram
Om statsråden kan klargjøre om langtidsplanen som statsminister Støre nylig varslet vil bety at Norge når målet om å bruke 2 pst. av BNP på Forsvaret før 2026
-
Spørretimespørsmål
Datert: 23.02.2024
Besvart: 06.03.2024 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård
Om statsråden meiner at dieselbussar er like hjelpelause som elbussar vinterstid
-
Spørretimespørsmål
Datert: 22.02.2024
Besvart: 28.02.2024 av helse- og omsorgsminister Ingvild Kjerkol
Om statsråden er enig i at feilinformasjon overfor Helsetilsynet og Stortinget i Helse Midt-Norges brev til Statens helsetilsyn om Helseplattformen er svært alvorlig, og om hva statsråden nå vil foreta seg overfor Helse Midt-Norge
-
Spørretimespørsmål
Datert: 15.02.2024
Spørsmålet er trukket tilbake
Samferdselsministeren har hevda at elbussar ikkje fungerer dårlegare enn dieselbussar på vinterstid. Likevel har vi denne vinteren opplevd at over 1 000 bussavgangar har blitt kansellert i Oslo-området på ein dag fordi elbussane har stått i sju steinar. Det same har ein opplevd med elbilar til heimesjukepleie og heimehjelp i kommunane, som har stått i ladekø i staden for å hjelpe dei eldre.
Meiner statsråden at når det har vore 21 minus utanfor og 20 minus og skøytebane inne i bussen, at dieselbussar er like hjelpelause som elbussar?
-
Spørretimespørsmål
Datert: 07.02.2024
Besvart: 14.02.2024 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård
Om statsråden kan lese opp den ulovlege låneavtalen som Statens vegvesen har inngått med Møreaksen AS og legge fram dokumentasjon på at avtalen er terminert
-
Spørretimespørsmål
Datert: 01.02.2024
Besvart: 07.02.2024 av helse- og omsorgsminister Ingvild Kjerkol
Om statsråden mener at de økonomiske vurderingene som er gjort av Helse Midt-Norge når det gjelder å utsette innføring av Helseplattformen, holder mål som beslutningsgrunnlag i en sak som har et svært høyt risikonivå for liv og helse
-
Spørretimespørsmål
Datert: 30.01.2024
Besvart: 07.02.2024 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård
Om statsråden kan forklare korleis Statens vegvesen kan sitte på mange ulike roller og på fleire sider av bordet og drive lobbyverksemd direkte mot sin eigen vegdirektør og Stortinget
-
Spørretimespørsmål
Datert: 25.01.2024
Besvart: 31.01.2024 av justis- og beredskapsminister Emilie Mehl
Om kvifor statsråden ikkje har gitt UDI beskjed om at personar i Noreg kan levere inn dokument på vegner av familiemedlemmer i Gaza
-
Muntlig spørsmål
Datert: 10.01.2024
Besvart: 10.01.2024 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård
Om statsråden meiner at dei nye elbussane har takla den norske vinteren på ein god måte
-
Spørretimespørsmål
Datert: 18.12.2023
Besvart: 10.01.2024 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård
Om statsråden kan forklare logikken i at sløseriet på Møreasken fortset når ein nedprioriterer vegbygging elles
-
Spørretimespørsmål
Datert: 04.12.2023
Besvart: 13.12.2023 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård
Om kvifor statsråden taper kampen i egen regjering om å få nødvendige budsjettmidler til trygge og sikre vegar og reduksjon av dødsulykker
-
Muntlig spørsmål
Datert: 29.11.2023
Besvart: 29.11.2023 av statsminister Jonas Gahr Støre
Om når statsministeren har tenkt å ta kriminaliteten i Sverige på alvor og om han mener at det nå er på tide at Stortinget begynner å interessere seg for den smitteeffekten som vi ser i Norge fra svenske kriminelle nettverk
-
Spørretimespørsmål
Datert: 29.11.2023
Besvart: 06.12.2023 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård
Om kva statsråden vil gjere med problemsituasjonar ikring skilting, mangel på skilting, mangel på fjerning av skilting og heilt uforståeleg skiltbruk ikring ulike vegarbeid både på fylkes-, riks- og motorvegane inn mot dei større byane
-
Spørretimespørsmål
Datert: 23.11.2023
Besvart på vegne av: Justis- og beredskapsministeren
Besvart: 29.11.2023 av utviklingsminister Anne Beathe Kristiansen Tvinnereim
Om statsråden vil sørge for at det vert gjort ei ny og raskare vurdering av søknadane til norsk-palestinarar som har søkt om familiegjenforening i ljos av den kritiske situasjonen
-
Spørretimespørsmål
Datert: 23.11.2023
Besvart: 29.11.2023 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård
Om kva statsråden har gjort for å følge opp systemsvikta rundt Tretten bru