Du bruker en gammel nettleser. For å kunne bruke all funksjonalitet i nettsidene må du bytte til en nyere og oppdatert nettleser. Se oversikt over støttede nettlesere.

Stortinget.no

logo
Hopp til innholdet
Til forsiden
Til forsiden

Innstilling fra arbeids- og sosialkomiteen om endrin-gar i statsbudsjettet for 2010 under Arbeidsdepartementet

Innhold

Til Stortinget

Arbeidsdepartementet legg i proposisjonen fram forslag om endringar av løyvingane under enkelte kapittel under programområde 9 Arbeid og sosiale formål, programområde 29 Sosiale formål, folketrygda, programområde 33 Arbeidsliv, folketrygda, samt inntektene under folketrygda for 2010.

Det fremjas forslag om å redusere løyvingane under utgiftskapitla under programområde 9 Arbeid og sosiale formål utanom lånetransaksjonar med 92,8 mill. kroner, å redusere løyvingane under programområde 29 Sosiale formål, folketrygda med 4 223,2 mill. kroner og å redusere løyvingane under programområde 33 Arbeidsliv med 150,0 mill. kroner. Samla gjer Arbeidsdepartementet framlegg om at løyvingane under utgiftskapitla utanom lånetransaksjonar vert auka med i overkant av 4 466,0 mill. kroner.

Det gjeras framlegg om å redusere løyvinga for inntekter utanom lånetransaksjonar under inntektskapitla med om lag 69,4 mill. kroner.

Komiteen, medlemmene fra Arbeiderpartiet, Tove Linnea Brandvik, Thor Erik Forsberg, Steinar Gullvåg, Kari Henriksen og Anette Trettebergstuen, fra Fremskrittspartiet, lederen Robert Eriksson, Vigdis Giltun og Laila Marie Reiertsen, fra Høyre, Sylvi Graham og Torbjørn Røe Isaksen, fra Sosialistisk Venstreparti, Karin Andersen, fra Senterpartiet, Geir Pollestad, og fra Kristelig Folkeparti, Kjell Ingolf Ropstad, viser til komiteens behandling av St.prp. nr. 1 (2009–2010) og de respektive partiers merknader i Innst. S. nr. 15 (2009–2010), samt Stortingets behandling av revidert nasjonalbudsjett for 2010, jf. Innst. 350 S (2009–2010).

Når det gjelder kapitler og poster som ikke er omtalt nedenfor, har komiteen ingen merknader og slutter seg til de fremlagte forslagene i proposisjonen.

Komiteen viser for øvrig til de respektive partiers merknader i forbindelse med behandlingen av Prop. 1 S (2010–2011) statsbudsjettet for 2011, kapitler under Arbeidsdepartementet, Barne-, inkluderings- og likestillingsdepartementet og Fiskeri- og kystdepartementet (rammeområde 7), jf. Innst. 15 S (2010–2011).

Post 1 Driftsutgifter blir foreslått auka med 1,444 mill. kroner.

Post 21 Spesielle driftsutgifter blir foreslått auka med 4 mill. kroner.

Post 70 Tilskot blir foreslått redusert med 3 mill. kroner.

Post 45 Større utstyrskaffingar og vedlikehald, kan overførast, kan nyttast under post 21, blir foreslått redusert med 80 mill. kroner.

Post 1 Driftsutgifter blir foreslått redusert under post 1 med 4 mill. kroner.

Post 1 Driftsutgifter blir foreslått redusert med 2,5 mill. kroner.

Post 1 Driftsutgifter, overslagsløyving, blir foreslått redusert med 39 mill. kroner.

Post 22 Sluttoppgjer blir foreslått auka med 1 mill. kroner.

Post 1 Driftsutgifter blir foreslått auka med 4 mill. kroner.

Post 90 Utlån, overslagsløyving, blir foreslått auka med 3 100 mill. kroner.

Post 1 Gebyrinntekter, lån blir foreslått auka med 4 mill. kroner.

Post 90 Tilbakebetaling av lån blir foreslått auka med 200 mill. kroner.

Post 80 Renter blir foreslått auka med 24 mill. kroner.

Post 1 Driftsutgifter blir foreslått redusert med 11 mill. kroner.

Post 1 Premieinntekter blir foreslått auka med 8 mill. kroner.

Post 1 Driftsutgifter blir foreslått redusert med 6 mill. kroner.

Post 76 Tiltak for arbeidssøkjarar, kan overførast, blir foreslått auka med 75 mill. kroner.

Det gjeras også framlegg om å redusere total tilsegnsfullmakt for 2010 med 240 mill. kroner, jf. framlegg om vedtak II.

Post 85 Innfordring av feilutbetaling blir foreslått auka med 0,5 mill. kroner.

Post 1 Venteløn, overslagsløyving, blir foreslått auka med 10 mill. kroner.

Komiteens medlemmer fra Fremskrittspartiet viser til Prop. 1 S (2009–2010) om bevilgninger på statsbudsjettet for 2010, hvor det fremgikk at det var en nedgang i antall personer som går på ventelønn. Det er derfor urovekkende at det i saldert budsjett fremkommer en økning av antall brukere og kostnader enn det som lå til grunn i de opprinnelige anslagene.

Disse medlemmer viser også til sitt alternative statsbudsjett for 2011 hvor man fremmet forslag om å avvikle ordningen for nye tilfeller fra 1. januar 2011.

Post 1 Refusjon statleg verksemd blir foreslått auka med 9 mill. kroner.

Post 85 Innfordring av feilutbetaling av venteløn blir foreslått redusert med 0,9 mill. kroner.

Komiteens medlemmer fra Fremskrittspartiet viser til at Petroleumstilsynet skal føre tilsyn med 120 bedrifter som opererer på norsk sokkel. Petroleumsvirksomheten er gigantisk i Norge. Det er her snakk om en sektor som er i drift 24 timer i døgnet, sju dager i uken og 365 dager i året.

Disse medlemmer viser til nyhetsoppslag i TV2 26. november 2010, hvor det fremgår at Petroleumstilsynet ikke har tilstrekkelig med ressurser til å kunne utføre forsvarlig tilsyn med denne sektoren.

Disse medlemmer viser også til nyhetsoppslag i TV2 26. november 2010 hvor det fremkommer at Petroleumstilsynet har bedt om 22 nye stillinger i forbindelse med statsbudsjettet for 2011, men at dette ikke har blitt tatt høyde for i regjeringens forslag.

Disse medlemmer mener det er svært uheldig at Stortinget ikke har blitt informert om de faktiske forholdene knyttet til det reelle behovet for ressurser tilsynet har, og har hatt, for å kunne utføre et forsvarlig tilsyn.

Disse medlemmer viser også til brev fra stortingsrepresentant Ketil Solvik-Olsen, datert 29. november 2010, til Arbeidsdepartemenet samt til svarbrev fra konstituert arbeidsminister Rigmor Aasrud, datert 30. november 2010.

Disse medlemmer mener det er avgjørende at Petroleumstilsynet sikres forsvarlige bevilgninger slik at helse, miljø og sikkerhet kan ivaretas på en god måte for hele petroleumsvirksomheten.

Disse medlemmer foreslår å øke bevilgningene med 14 mill. kroner i forhold til tidligere vedtatt budsjett, og fremmer følgende forslag:

«I statsbudsjettet for 2010 gjøres følgende endring:

Kap.

Post

Formål

Kroner

642

Petroleumstilsynet

1

Driftsutgifter, kan overføres, økes med

14 000 000

fra kr 172 100 000 til kr 186 100 000

Disse medlemmer ber videre om at det gis fullmakt til at bevilgningen kan overføres og benyttes i 2011.

Post 50 Statstilskot blir foreslått auka med 1,8 mill. kroner.

Post 70 Tilskot, militære, overslagsløyving, blir foreslått auka med 5 mill. kroner.

Post 71 Tilskot, sivile, overslagsløyving, blir foreslått auka med 19 mill. kroner.

Post 70 Tilskot blir foreslått redusert med 15,3 mill. kroner.

Post 70 Tilskot blir foreslått redusert med 48 mill. kroner.

Post 70 Tilskot, overslagsløyving, blir foreslått auka med 10,4 mill. kroner.

Komiteens medlemmer fra Fremskrittspartiet viser til sine merknader i forbindelse med behandlingen av Innst. 15 S (2010–2011) om bevilgninger på statsbudsjettet for 2011, kapitler under Arbeidsdepartementet, Barne-, inkluderings- og likestillingsdepartementet og Fiskeri- og kystdepartementet (rammeområde 7), hvor det fremkommer at disse medlemmer mener ordningen med supplerende stønad bør overføres til kommunenes budsjettrammer.

Post 24 Driftsresultat blir foreslått redusert med 15,664 mill. kroner.

Post 70 Lønsgaranti ved konkurs blir foreslått redusert med 150 mill. kroner.

Post 2 Dividende blir foreslått redusert med 70 mill. kroner.

Post 70 Overgangsstønad, overslagsløyving, blir foreslått redusert med 46 mill. kroner.

Post 72 Stønad til barnetilsyn blir foreslått redusert med 60 mill. kroner.

Post 73 Utdanningsstønad blir foreslått redusert med 16 mill. kroner.

Post 76 Forskottering av underhaldsbidrag blir foreslått redusert med 10 mill. kroner.

Post 70 Sjukepengar for arbeidstakarar mv., overslagsløyving, blir foreslått redusert med 3 010 mill. kroner.

Post 71 Sjukepengar for sjølvstendige, overslagsløyving, blir foreslått redusert med 150 mill. kroner.

Post 72 Omsorgs- og pleiepengar ved sjukdom hos barn mv., overslagsløyving, blir foreslått redusert med 60 mill. kroner til 510 mill. kroner.

Post 75 Feriepengar av sjukepengar, overslagsløyving, blir foreslått redusert med 70 mill. kroner.

Komiteens medlemmer fra Fremskrittspartiet er tilfreds med at tallet på sykepengedager pr. sysselsatt vil kunne reduseres med 8 pst. fra 2009 til 2010, noe som er mer enn de opprinnelige anslagene regjeringen la til grunn i statsbudsjettet for 2010.

Disse medlemmer vil likevel påpeke viktigheten av at de foreslåtte tiltakene i ny IA-avtale gjennomføres, samt at man opprettholder ambisjonene om at sykefraværet fortsatt skal reduseres.

Post 70 Arbeidsavklaringspengar, overslagsløyving, blir foreslått redusert med 903 mill. kroner.

Post 70 Rehabiliteringspengar, overslagsløyving, blir forslått auka med 47 mill. kroner.

Post 71 Legeerklæringar blir forslått auka med 7 mill. kroner.

Post 70 Attføringspengar, overslagsløyving, blir forslått auka med 235 mill. kroner.

Post 71 Attføringsstønader, overslagsløyving, blir foreslått redusert med 45 mill. kroner.

Post 70 Grunnpensjon, overslagsløyving, blir forslått auka med 9 mill. kroner.

Post 71 Tilleggspensjon, overslagsløyving, blir foreslått redusert med 369 mill. kroner.

Post 72 Særtillegg, overslagsløyving, blir foreslått redusert med 15 mill. kroner.

Post 74 Tidsavgrensa uførestønad, overslagsløyving, blir foreslått redusert med 110 mill. kroner.

Post 75 Ménerstatning ved yrkesskade, overslagsløyving, blir forslått auka med 15 mill. kroner.

Post 70 Grunnstønad, overslagsløyving, blir forslått redusert med 20 mill. kroner.

Post 71 Hjelpestønad, overslagsløyving, blir forslått redusert med 45 mill. kroner.

Post 73 Hjelpemiddel mv. til arbeid og utdanning blir forslått med 2 mill. kroner.

Post 74 Tilskot til bilar blir forslått redusert med 160 mill. kroner.

Post 75 Betring av funksjonsevna, hjelpemiddel blir forslått redusert med 29,3 mill. kroner.

Post 76 Betring av funksjonsevna, hjelpemiddel som tenester blir foreslått auka med 2 mill. kroner.

Post 77 Ortopediske hjelpemiddel blir foreslått auka med 25 mill. kroner.

Post 78 Høyreapparat blir foreslått auka med 35 mill. kroner.

Post 70 Grunnpensjon, overslagsløyving, blir foreslått auka med 160 mill. kroner.

Post 71 Tilleggspensjon, overslagsløyving, blir foreslått auka med 397 mill. kroner.

Post 73 Særtillegg, overslagsløyving, blir foreslått redusert med 25 mill. kroner.

Post 70 Grunnpensjon, overslagsløyving, blir foreslått redusert med 7 mill. kroner.

Post 71 Tilleggspensjon, overslagsløyving, blir foreslått auka med 29 mill. kroner.

Post 72 Særtillegg, overslagsløyving, blir foreslått auka med 3 mill. kroner.

Post 74 Utdanningsstønad blir foreslått redusert med 0,85 mill. kroner.

Post 75 Stønad til barnetilsyn, overslagsløyving, blir foreslått med 4 mill. kroner.

Post 70 Gravferdsstønad, overslagsløyving, blir foreslått auka med 10 mill. kroner.

Post 70 Sjukestønadsutgifter i utlandet blir foreslått redusert med 5 mill. kroner.

Post 77 Pasientar frå avtaleland blir foreslått redusert med 35 mill. kroner.

Post 2 Diverse inntekter blir foreslått auka med 60 mill. kroner.

Post 3 Hjelpemiddelsentralar m.m. blir foreslått auka med 7 mill. kroner.

Post 71 Refusjon ved yrkesskade blir foreslått redusert med 118 mill. kroner.

Post 73 Refusjon bidragspliktige blir foreslått auka med 5 mill. kroner.

Post 74 Refusjon medisinsk handsaming blir foreslått auka med 44 mill. kroner.

Post 1 Refusjon dagpengar, statsgaranti ved konkurs blir foreslått redusert med 20 mill. kroner.

Post 3 Refusjon av dagpengar frå EØS-land blir foreslått auka med 2 mill. kroner.

Forslag fra Fremskrittspartiet:

Forslag 1

I statsbudsjettet for 2010 gjøres følgende endring:

Kap.

Post

Formål

Kroner

642

Petroleumstilsynet

1

Driftsutgifter, kan overføres, økes med

14 000 000

fra kr 172 100 000 til kr 186 100 000

Komiteen har for øvrig ingen merknader, viser til proposisjonen og rår Stortinget til å gjøre slikt

vedtak:

I

I statsbudsjettet for 2010 vert det gjort følgjande endringar:

Kap.

Post

Formål

Kroner

Utgifter

600

Arbeidsdepartementet

1

Driftsutgifter, blir auka med

1 444 000

frå kr 157 589 000 til kr 159 033 000

601

Utredningsverksemd, forskning m.m.

21

Spesielle driftsutgifter, blir auka med

4 000 000

frå kr 51 624 000 til kr 55 624 000

70

Tilskot, blir redusert med

3 000 000

frå kr 25 506 000 til kr 22 506 000

604

Nav-reform og pensjonsreform

45

Større utstyrskaffingar og vedlikehald, kan overførast, kan nyttast under post 21,blir redusert med

80 000 000

frå kr 725 060 000 til kr 645 060 000

605

Arbeids- og velferdsetaten

1

Driftsutgifter, blir redusert med

4 000 000

frå kr 9 483 813 000 til kr 9 479 813 000

606

Trygderetten

1

Driftsutgifter, blir redusert med

2 500 000

frå kr 61 997 000 til kr 59 497 000

612

Tilskot til Statens Pensjonskasse

1

Driftsutgifter, overslagsløyving,blir redusert med

39 000 000

frå kr 7 867 000 000 til kr 7 828 000 000

22

Sluttoppgjer, overslagsløyving,blir auka med

1 000 000

frå kr 3 000 000 til kr 4 000 000

614

Budstadlåneordninga i Statens Pensjonskasse

1

Driftsutgifter, blir auka med

4 000 000

frå kr 38 000 000 til kr 42 000 000

90

Utlån, overslagsløyving,blir auka med

3 100 000 000

frå kr 8 500 000 000 til kr 11 600 000 000

615

Yrkesskadeforsikring

1

Driftsutgifter, overslagsløyving,blir redusert med

11 000 000

frå kr 86 000 000 til kr 75 000 000

616

Gruppelivsforsikring

1

Driftsutgifter, overslagsløyving,blir redusert med

6 000 000

frå kr 146 000 000 til kr 140 000 000

634

Arbeidsmarknadstiltak

76

Tiltak for arbeidssøkjarar, kan overførast,blir auka med

75 000 000

frå kr 7 452 820 000 til kr 7 527 820 000

635

Venteløn

1

Driftsutgifter, overslagsløyving,blir auka med

10 000 000

frå kr 190 000 000 til kr 200 000 000

643

Statens arbeidsmiljøinstitutt

50

Statstilskot, blir auka med

1 800 000

frå kr 94 500 000 til kr 96 300 000

660

Krigspensjon

70

Tilskot, militære, overslagsløyving,blir auka med

5 000 000

frå kr 190 000 000 til kr 195 000 000

71

Tilskot, sivile, overslagsløyving,blir auka med

19 000 000

frå kr 446 000 000 til kr 465 000 000

664

Pensjonstrygda for sjømenn

70

Tilskot, blir redusert med

15 300 000

frå kr 508 567 000 til kr 493 267 000

666

Avtalefesta pensjon (AFP)

70

Tilskot, blir redusert med

48 000 000

frå kr 1 553 000 000 til kr 1 505 000 000

667

Supplerande stønad til personer over 67 år

70

Tilskot, overslagsløyving,blir auka med

10 400 000

frå kr 341 600 000 til kr 352 000 000

2470

Statens pensjonskasse

24

Driftsresultat, blir redusert med

15 644 000

frå kr 14 028 000 til kr -1 616 000

1 Driftsinntekter, overslagsløyving

blir redusert med kr 21 883 000 til

-484 173 000

2 Driftsutgifter, overslagsløyving

blir redusert med kr 1 157 000 til

385 369 000

3 Avskrivninger

54 774 000

4 Renter av statens kapital

blir auka med kr 1 646 000 til

18 595 000

5 Til investeringsformål

18 069 000

6 Til reguleringsfondet

blir auka med kr 5 750 000 til

5 750 000

2542

Statsgaranti for lønskrav ved konkurs mv.

70

Statsgaranti for lønskrav ved konkurs mv., overslagsløyving,blir redusert med

150 000 000

frå kr 950 000 000 til kr 800 000 000

2620

Stønad til einsleg mor eller far

70

Overgangsstønad, overslagsløyving,blir redusert med

46 000 000

frå kr 2 596 000 000 til kr 2 550 000 000

72

Stønad til barnetilsyn, overslagsløyving,blir redusert med

60 000 000

frå kr 445 000 000 til kr 385 000 000

73

Utdanningsstønad, blir redusert med

16 000 000

frå kr 64 000 000 til kr 48 000 000

76

Forskottering av underhaldsbidrag, blir redusert med

10 000 000

frå kr 860 000 000 til kr 850 000 000

2650

Sjukepengar

70

Sjukepengar for arbeidstakere mv., overslagsløyving,blir redusert med

3 010 000 000

frå kr 33 430 000 000 til kr 30 420 000 000

71

Sjukepengar for sjølvstendige, overslagsløyving,blir redusert med

150 000 000

frå kr 1 900 000 000 til kr 1 750 000 000

72

Omsorgs- og pleiepengar ved barns sjukdom m.m., overslagsløyving,blir redusert med

60 000 000

frå kr 570 000 000 til kr 510 000 000

75

Feriepengar av sjukepengar, overslagsløyving,blir redusert med

70 000 000

frå kr 1 860 000 000 til kr 1 790 000 000

2651

Ytingar under arbeidsavklaring

70

Arbeidsavklaringspengar, overslagsløyving,blir redusert med

903 000 000

frå kr 28 543 000 000 til kr 27 640 000 000

2652

Medisinsk rehabilitering mv.

70

Rehabiliteringspengar, overslagsløyving,blir auka med

47 000 000

frå kr 1 813 000 000 til kr 1 860 000 000

71

Legeerklæringar, blir auka med

7 000 000

frå kr 280 000 000 til kr 287 000 000

2653

Ytingar til yrkesretta attføring

70

Attføringspengar, overslagsløyving,blir auka med

235 000 000

frå kr 1 890 000 000 til kr 2 125 000 000

71

Attføringsstønad, overslagsløyving,blir redusert med

45 000 000

frå kr 570 000 000 til kr 525 000 000

2655

Uførhet

70

Grunnpensjon, overslagsløyving,blir auka med

9 000 000

frå kr 20 156 000 000 til kr 20 165 000 000

71

Tilleggspensjon, overslagsløyving,blir redusert med

369 000 000

frå kr 31 844 000 000 til kr 31 475 000 000

72

Særtillegg, overslagsløyving,blir redusert med

15 000 000

frå kr 2 055 000 000 til kr 2 040 000 000

74

Tidsavgrensa uførestønad, overslagsløyving,blir redusert med

110 000 000

frå kr 1 705 000 000 til kr 1 595 000 000

75

Menerstatning ved yrkesskade, overslagsløyving, blir auka med

15 000 000

frå kr 100 000 000 til kr 115 000 000

2661

Grunn- og hjelpestønad, hjelpemidler mv.

70

Grunnstønad, overslagsløyving,blir redusert med

20 000 000

frå kr 1 690 000 000 til kr 1 670 000 000

71

Hjelpestønad, overslagsløyving,blir redusert med

45 000 000

frå kr 1 760 000 000 til kr 1 715 000 000

73

Hjelpemiddel mv. under arbeid og utdanning, blir redusert med

2 000 000

frå kr 117 000 000 til kr 115 000 000

74

Tilskot til biler, blir redusert med

160 000 000

frå kr 875 000 000 til kr 715 000 000

75

Betring av funksjonsevna, hjelpemidler, blir redusert med

29 300 000

frå kr 2 869 300 000 til kr 2 840 000 000

76

Betring av funksjonsevna, hjelpemidler som tjenester, blir auka med

2 000 000

frå kr 154 000 000 til kr 156 000 000

77

Ortopediske hjelpemiddel, blir auka med

25 000 000

frå kr 925 000 000 til kr 950 000 000

78

Høyreapparat, blir auka med

35 000 000

frå kr 500 000 000 til kr 535 000 000

2670

Alderdom

70

Grunnpensjon, overslagsløyving,blir auka med

160 000 000

frå kr 43 950 000 000 til kr 44 110 000 000

71

Tilleggspensjon, overslagsløyving,blir auka med

397 000 000

frå kr 70 708 000 000 til kr 71 105 000 000

73

Særtillegg, overslagsløyving,blir redusert med

25 000 000

frå kr 5 900 000 000 til kr 5 875 000 000

2680

Etterlatne

70

Grunnpensjon, overslagsløyving,blir redusert med

7 000 000

frå kr 1 302 000 000 til kr 1 295 000 000

71

Tilleggspensjon, overslagsløyving,blir auka med

29 000 000

frå kr 1 051 000 000 til kr 1 080 000 000

72

Særtillegg, overslagsløyving,blir auka med

3 000 000

frå kr 99 000 000 til kr 102 000 000

74

Utdanningsstønad, blir redusert med

850 000

frå kr 1 350 000 til kr 500 000

75

Stønad til barnetilsyn, overslagsløyving,blir redusert med

4 000 000

frå kr 10 000 000 til kr 6 000 000

2686

Gravferdsstønad

70

Gravferdsstønad, overslagsløyving,blir auka med

10 000 000

frå kr 150 000 000 til kr 160 000 000

2690

Diverse utgifter

70

Sjukestønadsutgifter i utlandet, blir redusert med

5 000 000

frå kr 180 000 000 til kr 175 000 000

77

Pasientar frå gjensidighetsland mv., blir redusert med

35 000 000

frå kr 125 000 000 til kr 90 000 000

Inntekter

3614

Budstadlåneordninga i Statens Pensjonskasse

1

Gebyrinntekter, lån, blir auka med

4 000 000

frå kr 23 000 000 til kr 27 000 000

90

Tilbakebetaling av lån, blir auka med

200 000 000

frå kr 4 400 000 000 til kr 4 600 000 000

3615

Yrkesskadeforsikring

1

Premieinntekter, blir auka med

8 000 000

frå kr 146 000 000 til kr 154 000 000

3634

Arbeidsmarknadstiltak

85

Innfordring av feilutbetaling, arbeidsmarknadstiltak, blir auka med

500 000

frå kr 1 000 000 til kr 1 500 000

3635

Venteløn mv.

1

Refusjon statlig verksemd mv., blir auka med

9 000 000

frå kr 49 000 000 til kr 58 000 000

85

Innfordring av feilutbetaling av venteløn, blir redusert med

900 000

frå kr 1 900 000 til kr 1 000 000

5607

Renter av budstadlåneordninga i Statens Pensjonskasse

80

Renter, blir auka med

24 000 000

frå kr 731 000 000 til kr 755 000 000

5701

Diverse inntekter

2

Diverse inntekter, blir auka med

60 000 000

frå kr 295 100 000 til kr 355 100 000

3

Hjelpemiddelsentralar m.m., blir auka med

7 000 000

frå kr 30 000 000 til kr 37 000 000

71

Refusjon ved yrkesskade, blir redusert med

118 000 000

frå kr 1 090 000 000 til kr 972 000 000

73

Refusjon frå bidragspliktige, blir auka med

5 000 000

frå kr 380 000 000 til kr 385 000 000

74

Refusjon medisinsk handsaming, blir auka med

44 000 000

frå kr 6 000 000 til kr 50 000 000

5704

Statsgaranti for lønskrav ved konkurs

2

Dividende, blir redusert med

70 000 000

frå kr 180 000 000 til kr 110 000 000

5705

Refusjon av dagpengar

1

Refusjon av dagpengar, statsgaranti ved konkurs, blir redusert med

20 000 000

frå kr 75 000 000 til kr 55 000 000

3

Refusjon for dagpengar frå EØS-land, blir auka med

2 000 000

frå kr 3 000 000 til kr 5 000 000

II

Tilsegnsfullmakt

Stortinget samtykker i at Arbeidsdepartementet i 2010 kan gi tilsegn om tilskot utover gitte løyvingar, men slik at samla ramme for nye tilsegn og gammalt ansvar ikkje overstig desse beløp:

Kap.

Post

Betegnelse

Samla ramme

634

Arbeidsmarknadstiltak

76

Tiltak for arbeidsskarar

3 016,12 mill. kroner

Oslo, i arbeids- og sosialkomiteen, den 7. desember 2010

Robert Eriksson

Kjell Ingolf Ropstad

leder

ordfører