Innstilling fra arbeids- og sosialkomiteen om endrin-gar i statsbudsjettet for 2010 under Arbeidsdepartementet
Dette dokument
- Innst. 139 S (2010–2011)
- Kildedok: Prop. 42 S (2010–2011)
- Dato: 07.12.2010
- Utgiver: arbeids- og sosialkomiteen
- Sidetall: 12
Tilhører sak
Alt om
Innhold
- 1. Sammendrag
- 2. Komiteens merknader
- 2.1 Forslag under dei enkelte kapitla
- Kap. 600 Arbeidsdepartementet
- Kap. 601 Utredningsvirksomhet, forskning m.m.
- Kap. 604 NAV-reform og pensjonsreform
- Kap. 605 Arbeids- og velferdsetaten
- Kap. 606 Trygderetten
- Kap. 612 Tilskot til Statens pensjonskasse
- Kap. 614 Bustadlåneordninga i Statens pensjonskasse
- Kap. 3614 Bustadlåneordninga i Statens pensjonskasse
- Kap. 5607 Renter av bustadlåneordninga i Statens pensjonskasse
- Kap. 615 Yrkesskadeforsikring
- Kap. 3615 Yrkesskadeforsikring
- Kap. 616 Gruppelivsforsikring
- Kap. 634 Arbeidsmarknadstiltak
- Kap. 3634 Arbeidsmarknadstiltak
- Kap. 635 Venteløn
- Kap. 3635 Venteløn mv.
- Kap. 642 Petroleumstilsynet
- Kap. 643 Statens arbeidsmiljøinstitutt
- Kap. 660 Krigspensjon
- Kap. 664 Pensjonstrygda for sjømenn
- Kap. 666 Avtalefesta pensjon (AFP)
- Kap. 667 Supplerande stønad
- Kap. 2470 Statens pensjonskasse
- Kap. 2542 Statsgaranti for lønskrav ved konkurs mv.
- Kap. 5704 Statsgaranti for lønskrav ved konkurs
- Kap. 2620 Stønad til einsleg mor eller far
- Kap. 2650 Sjukepengar
- Kap. 2651 Ytingar under arbeidsavklaring
- Kap. 2652 Medisinsk rehabilitering
- Kap. 2653 Ytingar til yrkesretta attføring
- Kap. 2655 Uføre
- Kap. 2661 Grunn- og hjelpestønad, hjelpemiddel mv.
- Kap. 2670 Alderdom
- Kap. 2680 Etterlatne
- Kap. 2686 Gravferdsstønad
- Kap. 2690 Diverse utgifter
- Kap. 5701 Diverse inntekter
- Kap. 5705 Refusjon av dagpengar
- 2.1 Forslag under dei enkelte kapitla
- 3. Forslag fra mindretall
- 4. Komiteens tilråding
Til Stortinget
Arbeidsdepartementet legg i proposisjonen fram forslag om endringar av løyvingane under enkelte kapittel under programområde 9 Arbeid og sosiale formål, programområde 29 Sosiale formål, folketrygda, programområde 33 Arbeidsliv, folketrygda, samt inntektene under folketrygda for 2010.
Det fremjas forslag om å redusere løyvingane under utgiftskapitla under programområde 9 Arbeid og sosiale formål utanom lånetransaksjonar med 92,8 mill. kroner, å redusere løyvingane under programområde 29 Sosiale formål, folketrygda med 4 223,2 mill. kroner og å redusere løyvingane under programområde 33 Arbeidsliv med 150,0 mill. kroner. Samla gjer Arbeidsdepartementet framlegg om at løyvingane under utgiftskapitla utanom lånetransaksjonar vert auka med i overkant av 4 466,0 mill. kroner.
Det gjeras framlegg om å redusere løyvinga for inntekter utanom lånetransaksjonar under inntektskapitla med om lag 69,4 mill. kroner.
Komiteen, medlemmene fra Arbeiderpartiet, Tove Linnea Brandvik, Thor Erik Forsberg, Steinar Gullvåg, Kari Henriksen og Anette Trettebergstuen, fra Fremskrittspartiet, lederen Robert Eriksson, Vigdis Giltun og Laila Marie Reiertsen, fra Høyre, Sylvi Graham og Torbjørn Røe Isaksen, fra Sosialistisk Venstreparti, Karin Andersen, fra Senterpartiet, Geir Pollestad, og fra Kristelig Folkeparti, Kjell Ingolf Ropstad, viser til komiteens behandling av St.prp. nr. 1 (2009–2010) og de respektive partiers merknader i Innst. S. nr. 15 (2009–2010), samt Stortingets behandling av revidert nasjonalbudsjett for 2010, jf. Innst. 350 S (2009–2010).
Når det gjelder kapitler og poster som ikke er omtalt nedenfor, har komiteen ingen merknader og slutter seg til de fremlagte forslagene i proposisjonen.
Komiteen viser for øvrig til de respektive partiers merknader i forbindelse med behandlingen av Prop. 1 S (2010–2011) statsbudsjettet for 2011, kapitler under Arbeidsdepartementet, Barne-, inkluderings- og likestillingsdepartementet og Fiskeri- og kystdepartementet (rammeområde 7), jf. Innst. 15 S (2010–2011).
Post 1 Driftsutgifter blir foreslått auka med 1,444 mill. kroner.
Post 21 Spesielle driftsutgifter blir foreslått auka med 4 mill. kroner.
Post 70 Tilskot blir foreslått redusert med 3 mill. kroner.
Post 45 Større utstyrskaffingar og vedlikehald, kan overførast, kan nyttast under post 21, blir foreslått redusert med 80 mill. kroner.
Post 1 Driftsutgifter blir foreslått redusert under post 1 med 4 mill. kroner.
Post 1 Driftsutgifter blir foreslått redusert med 2,5 mill. kroner.
Post 1 Driftsutgifter, overslagsløyving, blir foreslått redusert med 39 mill. kroner.
Post 22 Sluttoppgjer blir foreslått auka med 1 mill. kroner.
Post 1 Driftsutgifter blir foreslått auka med 4 mill. kroner.
Post 90 Utlån, overslagsløyving, blir foreslått auka med 3 100 mill. kroner.
Post 1 Gebyrinntekter, lån blir foreslått auka med 4 mill. kroner.
Post 90 Tilbakebetaling av lån blir foreslått auka med 200 mill. kroner.
Post 80 Renter blir foreslått auka med 24 mill. kroner.
Post 1 Driftsutgifter blir foreslått redusert med 11 mill. kroner.
Post 1 Premieinntekter blir foreslått auka med 8 mill. kroner.
Post 1 Driftsutgifter blir foreslått redusert med 6 mill. kroner.
Post 76 Tiltak for arbeidssøkjarar, kan overførast, blir foreslått auka med 75 mill. kroner.
Det gjeras også framlegg om å redusere total tilsegnsfullmakt for 2010 med 240 mill. kroner, jf. framlegg om vedtak II.
Post 85 Innfordring av feilutbetaling blir foreslått auka med 0,5 mill. kroner.
Post 1 Venteløn, overslagsløyving, blir foreslått auka med 10 mill. kroner.
Komiteens medlemmer fra Fremskrittspartiet viser til Prop. 1 S (2009–2010) om bevilgninger på statsbudsjettet for 2010, hvor det fremgikk at det var en nedgang i antall personer som går på ventelønn. Det er derfor urovekkende at det i saldert budsjett fremkommer en økning av antall brukere og kostnader enn det som lå til grunn i de opprinnelige anslagene.
Disse medlemmer viser også til sitt alternative statsbudsjett for 2011 hvor man fremmet forslag om å avvikle ordningen for nye tilfeller fra 1. januar 2011.
Post 1 Refusjon statleg verksemd blir foreslått auka med 9 mill. kroner.
Post 85 Innfordring av feilutbetaling av venteløn blir foreslått redusert med 0,9 mill. kroner.
Komiteens medlemmer fra Fremskrittspartiet viser til at Petroleumstilsynet skal føre tilsyn med 120 bedrifter som opererer på norsk sokkel. Petroleumsvirksomheten er gigantisk i Norge. Det er her snakk om en sektor som er i drift 24 timer i døgnet, sju dager i uken og 365 dager i året.
Disse medlemmer viser til nyhetsoppslag i TV2 26. november 2010, hvor det fremgår at Petroleumstilsynet ikke har tilstrekkelig med ressurser til å kunne utføre forsvarlig tilsyn med denne sektoren.
Disse medlemmer viser også til nyhetsoppslag i TV2 26. november 2010 hvor det fremkommer at Petroleumstilsynet har bedt om 22 nye stillinger i forbindelse med statsbudsjettet for 2011, men at dette ikke har blitt tatt høyde for i regjeringens forslag.
Disse medlemmer mener det er svært uheldig at Stortinget ikke har blitt informert om de faktiske forholdene knyttet til det reelle behovet for ressurser tilsynet har, og har hatt, for å kunne utføre et forsvarlig tilsyn.
Disse medlemmer viser også til brev fra stortingsrepresentant Ketil Solvik-Olsen, datert 29. november 2010, til Arbeidsdepartemenet samt til svarbrev fra konstituert arbeidsminister Rigmor Aasrud, datert 30. november 2010.
Disse medlemmer mener det er avgjørende at Petroleumstilsynet sikres forsvarlige bevilgninger slik at helse, miljø og sikkerhet kan ivaretas på en god måte for hele petroleumsvirksomheten.
Disse medlemmer foreslår å øke bevilgningene med 14 mill. kroner i forhold til tidligere vedtatt budsjett, og fremmer følgende forslag:
«I statsbudsjettet for 2010 gjøres følgende endring:
Kap. | Post | Formål | Kroner |
642 | Petroleumstilsynet | ||
1 | Driftsutgifter, kan overføres, økes med | 14 000 000 | |
fra kr 172 100 000 til kr 186 100 000 |
Disse medlemmer ber videre om at det gis fullmakt til at bevilgningen kan overføres og benyttes i 2011.
Post 50 Statstilskot blir foreslått auka med 1,8 mill. kroner.
Post 70 Tilskot, militære, overslagsløyving, blir foreslått auka med 5 mill. kroner.
Post 71 Tilskot, sivile, overslagsløyving, blir foreslått auka med 19 mill. kroner.
Post 70 Tilskot blir foreslått redusert med 15,3 mill. kroner.
Post 70 Tilskot blir foreslått redusert med 48 mill. kroner.
Post 70 Tilskot, overslagsløyving, blir foreslått auka med 10,4 mill. kroner.
Komiteens medlemmer fra Fremskrittspartiet viser til sine merknader i forbindelse med behandlingen av Innst. 15 S (2010–2011) om bevilgninger på statsbudsjettet for 2011, kapitler under Arbeidsdepartementet, Barne-, inkluderings- og likestillingsdepartementet og Fiskeri- og kystdepartementet (rammeområde 7), hvor det fremkommer at disse medlemmer mener ordningen med supplerende stønad bør overføres til kommunenes budsjettrammer.
Post 24 Driftsresultat blir foreslått redusert med 15,664 mill. kroner.
Post 70 Lønsgaranti ved konkurs blir foreslått redusert med 150 mill. kroner.
Post 2 Dividende blir foreslått redusert med 70 mill. kroner.
Post 70 Overgangsstønad, overslagsløyving, blir foreslått redusert med 46 mill. kroner.
Post 72 Stønad til barnetilsyn blir foreslått redusert med 60 mill. kroner.
Post 73 Utdanningsstønad blir foreslått redusert med 16 mill. kroner.
Post 76 Forskottering av underhaldsbidrag blir foreslått redusert med 10 mill. kroner.
Post 70 Sjukepengar for arbeidstakarar mv., overslagsløyving, blir foreslått redusert med 3 010 mill. kroner.
Post 71 Sjukepengar for sjølvstendige, overslagsløyving, blir foreslått redusert med 150 mill. kroner.
Post 72 Omsorgs- og pleiepengar ved sjukdom hos barn mv., overslagsløyving, blir foreslått redusert med 60 mill. kroner til 510 mill. kroner.
Post 75 Feriepengar av sjukepengar, overslagsløyving, blir foreslått redusert med 70 mill. kroner.
Komiteens medlemmer fra Fremskrittspartiet er tilfreds med at tallet på sykepengedager pr. sysselsatt vil kunne reduseres med 8 pst. fra 2009 til 2010, noe som er mer enn de opprinnelige anslagene regjeringen la til grunn i statsbudsjettet for 2010.
Disse medlemmer vil likevel påpeke viktigheten av at de foreslåtte tiltakene i ny IA-avtale gjennomføres, samt at man opprettholder ambisjonene om at sykefraværet fortsatt skal reduseres.
Post 70 Arbeidsavklaringspengar, overslagsløyving, blir foreslått redusert med 903 mill. kroner.
Post 70 Rehabiliteringspengar, overslagsløyving, blir forslått auka med 47 mill. kroner.
Post 71 Legeerklæringar blir forslått auka med 7 mill. kroner.
Post 70 Attføringspengar, overslagsløyving, blir forslått auka med 235 mill. kroner.
Post 71 Attføringsstønader, overslagsløyving, blir foreslått redusert med 45 mill. kroner.
Post 70 Grunnpensjon, overslagsløyving, blir forslått auka med 9 mill. kroner.
Post 71 Tilleggspensjon, overslagsløyving, blir foreslått redusert med 369 mill. kroner.
Post 72 Særtillegg, overslagsløyving, blir foreslått redusert med 15 mill. kroner.
Post 74 Tidsavgrensa uførestønad, overslagsløyving, blir foreslått redusert med 110 mill. kroner.
Post 75 Ménerstatning ved yrkesskade, overslagsløyving, blir forslått auka med 15 mill. kroner.
Post 70 Grunnstønad, overslagsløyving, blir forslått redusert med 20 mill. kroner.
Post 71 Hjelpestønad, overslagsløyving, blir forslått redusert med 45 mill. kroner.
Post 73 Hjelpemiddel mv. til arbeid og utdanning blir forslått med 2 mill. kroner.
Post 74 Tilskot til bilar blir forslått redusert med 160 mill. kroner.
Post 75 Betring av funksjonsevna, hjelpemiddel blir forslått redusert med 29,3 mill. kroner.
Post 76 Betring av funksjonsevna, hjelpemiddel som tenester blir foreslått auka med 2 mill. kroner.
Post 77 Ortopediske hjelpemiddel blir foreslått auka med 25 mill. kroner.
Post 78 Høyreapparat blir foreslått auka med 35 mill. kroner.
Post 70 Grunnpensjon, overslagsløyving, blir foreslått auka med 160 mill. kroner.
Post 71 Tilleggspensjon, overslagsløyving, blir foreslått auka med 397 mill. kroner.
Post 73 Særtillegg, overslagsløyving, blir foreslått redusert med 25 mill. kroner.
Post 70 Grunnpensjon, overslagsløyving, blir foreslått redusert med 7 mill. kroner.
Post 71 Tilleggspensjon, overslagsløyving, blir foreslått auka med 29 mill. kroner.
Post 72 Særtillegg, overslagsløyving, blir foreslått auka med 3 mill. kroner.
Post 74 Utdanningsstønad blir foreslått redusert med 0,85 mill. kroner.
Post 75 Stønad til barnetilsyn, overslagsløyving, blir foreslått med 4 mill. kroner.
Post 70 Gravferdsstønad, overslagsløyving, blir foreslått auka med 10 mill. kroner.
Post 70 Sjukestønadsutgifter i utlandet blir foreslått redusert med 5 mill. kroner.
Post 77 Pasientar frå avtaleland blir foreslått redusert med 35 mill. kroner.
Post 2 Diverse inntekter blir foreslått auka med 60 mill. kroner.
Post 3 Hjelpemiddelsentralar m.m. blir foreslått auka med 7 mill. kroner.
Post 71 Refusjon ved yrkesskade blir foreslått redusert med 118 mill. kroner.
Post 73 Refusjon bidragspliktige blir foreslått auka med 5 mill. kroner.
Post 74 Refusjon medisinsk handsaming blir foreslått auka med 44 mill. kroner.
Post 1 Refusjon dagpengar, statsgaranti ved konkurs blir foreslått redusert med 20 mill. kroner.
Post 3 Refusjon av dagpengar frå EØS-land blir foreslått auka med 2 mill. kroner.
Forslag fra Fremskrittspartiet:
Forslag 1
I statsbudsjettet for 2010 gjøres følgende endring:
Kap. | Post | Formål | Kroner |
642 | Petroleumstilsynet | ||
1 | Driftsutgifter, kan overføres, økes med | 14 000 000 | |
fra kr 172 100 000 til kr 186 100 000 |
Komiteen har for øvrig ingen merknader, viser til proposisjonen og rår Stortinget til å gjøre slikt
vedtak:
I
I statsbudsjettet for 2010 vert det gjort følgjande endringar:
Kap. | Post | Formål | Kroner | |
Utgifter | ||||
600 | Arbeidsdepartementet | |||
1 | Driftsutgifter, blir auka med | 1 444 000 | ||
frå kr 157 589 000 til kr 159 033 000 | ||||
601 | Utredningsverksemd, forskning m.m. | |||
21 | Spesielle driftsutgifter, blir auka med | 4 000 000 | ||
frå kr 51 624 000 til kr 55 624 000 | ||||
70 | Tilskot, blir redusert med | 3 000 000 | ||
frå kr 25 506 000 til kr 22 506 000 | ||||
604 | Nav-reform og pensjonsreform | |||
45 | Større utstyrskaffingar og vedlikehald, kan overførast, kan nyttast under post 21,blir redusert med | 80 000 000 | ||
frå kr 725 060 000 til kr 645 060 000 | ||||
605 | Arbeids- og velferdsetaten | |||
1 | Driftsutgifter, blir redusert med | 4 000 000 | ||
frå kr 9 483 813 000 til kr 9 479 813 000 | ||||
606 | Trygderetten | |||
1 | Driftsutgifter, blir redusert med | 2 500 000 | ||
frå kr 61 997 000 til kr 59 497 000 | ||||
612 | Tilskot til Statens Pensjonskasse | |||
1 | Driftsutgifter, overslagsløyving,blir redusert med | 39 000 000 | ||
frå kr 7 867 000 000 til kr 7 828 000 000 | ||||
22 | Sluttoppgjer, overslagsløyving,blir auka med | 1 000 000 | ||
frå kr 3 000 000 til kr 4 000 000 | ||||
614 | Budstadlåneordninga i Statens Pensjonskasse | |||
1 | Driftsutgifter, blir auka med | 4 000 000 | ||
frå kr 38 000 000 til kr 42 000 000 | ||||
90 | Utlån, overslagsløyving,blir auka med | 3 100 000 000 | ||
frå kr 8 500 000 000 til kr 11 600 000 000 | ||||
615 | Yrkesskadeforsikring | |||
1 | Driftsutgifter, overslagsløyving,blir redusert med | 11 000 000 | ||
frå kr 86 000 000 til kr 75 000 000 | ||||
616 | Gruppelivsforsikring | |||
1 | Driftsutgifter, overslagsløyving,blir redusert med | 6 000 000 | ||
frå kr 146 000 000 til kr 140 000 000 | ||||
634 | Arbeidsmarknadstiltak | |||
76 | Tiltak for arbeidssøkjarar, kan overførast,blir auka med | 75 000 000 | ||
frå kr 7 452 820 000 til kr 7 527 820 000 | ||||
635 | Venteløn | |||
1 | Driftsutgifter, overslagsløyving,blir auka med | 10 000 000 | ||
frå kr 190 000 000 til kr 200 000 000 | ||||
643 | Statens arbeidsmiljøinstitutt | |||
50 | Statstilskot, blir auka med | 1 800 000 | ||
frå kr 94 500 000 til kr 96 300 000 | ||||
660 | Krigspensjon | |||
70 | Tilskot, militære, overslagsløyving,blir auka med | 5 000 000 | ||
frå kr 190 000 000 til kr 195 000 000 | ||||
71 | Tilskot, sivile, overslagsløyving,blir auka med | 19 000 000 | ||
frå kr 446 000 000 til kr 465 000 000 | ||||
664 | Pensjonstrygda for sjømenn | |||
70 | Tilskot, blir redusert med | 15 300 000 | ||
frå kr 508 567 000 til kr 493 267 000 | ||||
666 | Avtalefesta pensjon (AFP) | |||
70 | Tilskot, blir redusert med | 48 000 000 | ||
frå kr 1 553 000 000 til kr 1 505 000 000 | ||||
667 | Supplerande stønad til personer over 67 år | |||
70 | Tilskot, overslagsløyving,blir auka med | 10 400 000 | ||
frå kr 341 600 000 til kr 352 000 000 | ||||
2470 | Statens pensjonskasse | |||
24 | Driftsresultat, blir redusert med | 15 644 000 | ||
frå kr 14 028 000 til kr -1 616 000 | ||||
1 Driftsinntekter, overslagsløyving | ||||
blir redusert med kr 21 883 000 til | -484 173 000 | |||
2 Driftsutgifter, overslagsløyving | ||||
blir redusert med kr 1 157 000 til | 385 369 000 | |||
3 Avskrivninger | 54 774 000 | |||
4 Renter av statens kapital | ||||
blir auka med kr 1 646 000 til | 18 595 000 | |||
5 Til investeringsformål | 18 069 000 | |||
6 Til reguleringsfondet | ||||
blir auka med kr 5 750 000 til | 5 750 000 | |||
2542 | Statsgaranti for lønskrav ved konkurs mv. | |||
70 | Statsgaranti for lønskrav ved konkurs mv., overslagsløyving,blir redusert med | 150 000 000 | ||
frå kr 950 000 000 til kr 800 000 000 | ||||
2620 | Stønad til einsleg mor eller far | |||
70 | Overgangsstønad, overslagsløyving,blir redusert med | 46 000 000 | ||
frå kr 2 596 000 000 til kr 2 550 000 000 | ||||
72 | Stønad til barnetilsyn, overslagsløyving,blir redusert med | 60 000 000 | ||
frå kr 445 000 000 til kr 385 000 000 | ||||
73 | Utdanningsstønad, blir redusert med | 16 000 000 | ||
frå kr 64 000 000 til kr 48 000 000 | ||||
76 | Forskottering av underhaldsbidrag, blir redusert med | 10 000 000 | ||
frå kr 860 000 000 til kr 850 000 000 | ||||
2650 | Sjukepengar | |||
70 | Sjukepengar for arbeidstakere mv., overslagsløyving,blir redusert med | 3 010 000 000 | ||
frå kr 33 430 000 000 til kr 30 420 000 000 | ||||
71 | Sjukepengar for sjølvstendige, overslagsløyving,blir redusert med | 150 000 000 | ||
frå kr 1 900 000 000 til kr 1 750 000 000 | ||||
72 | Omsorgs- og pleiepengar ved barns sjukdom m.m., overslagsløyving,blir redusert med | 60 000 000 | ||
frå kr 570 000 000 til kr 510 000 000 | ||||
75 | Feriepengar av sjukepengar, overslagsløyving,blir redusert med | 70 000 000 | ||
frå kr 1 860 000 000 til kr 1 790 000 000 | ||||
2651 | Ytingar under arbeidsavklaring | |||
70 | Arbeidsavklaringspengar, overslagsløyving,blir redusert med | 903 000 000 | ||
frå kr 28 543 000 000 til kr 27 640 000 000 | ||||
2652 | Medisinsk rehabilitering mv. | |||
70 | Rehabiliteringspengar, overslagsløyving,blir auka med | 47 000 000 | ||
frå kr 1 813 000 000 til kr 1 860 000 000 | ||||
71 | Legeerklæringar, blir auka med | 7 000 000 | ||
frå kr 280 000 000 til kr 287 000 000 | ||||
2653 | Ytingar til yrkesretta attføring | |||
70 | Attføringspengar, overslagsløyving,blir auka med | 235 000 000 | ||
frå kr 1 890 000 000 til kr 2 125 000 000 | ||||
71 | Attføringsstønad, overslagsløyving,blir redusert med | 45 000 000 | ||
frå kr 570 000 000 til kr 525 000 000 | ||||
2655 | Uførhet | |||
70 | Grunnpensjon, overslagsløyving,blir auka med | 9 000 000 | ||
frå kr 20 156 000 000 til kr 20 165 000 000 | ||||
71 | Tilleggspensjon, overslagsløyving,blir redusert med | 369 000 000 | ||
frå kr 31 844 000 000 til kr 31 475 000 000 | ||||
72 | Særtillegg, overslagsløyving,blir redusert med | 15 000 000 | ||
frå kr 2 055 000 000 til kr 2 040 000 000 | ||||
74 | Tidsavgrensa uførestønad, overslagsløyving,blir redusert med | 110 000 000 | ||
frå kr 1 705 000 000 til kr 1 595 000 000 | ||||
75 | Menerstatning ved yrkesskade, overslagsløyving, blir auka med | 15 000 000 | ||
frå kr 100 000 000 til kr 115 000 000 | ||||
2661 | Grunn- og hjelpestønad, hjelpemidler mv. | |||
70 | Grunnstønad, overslagsløyving,blir redusert med | 20 000 000 | ||
frå kr 1 690 000 000 til kr 1 670 000 000 | ||||
71 | Hjelpestønad, overslagsløyving,blir redusert med | 45 000 000 | ||
frå kr 1 760 000 000 til kr 1 715 000 000 | ||||
73 | Hjelpemiddel mv. under arbeid og utdanning, blir redusert med | 2 000 000 | ||
frå kr 117 000 000 til kr 115 000 000 | ||||
74 | Tilskot til biler, blir redusert med | 160 000 000 | ||
frå kr 875 000 000 til kr 715 000 000 | ||||
75 | Betring av funksjonsevna, hjelpemidler, blir redusert med | 29 300 000 | ||
frå kr 2 869 300 000 til kr 2 840 000 000 | ||||
76 | Betring av funksjonsevna, hjelpemidler som tjenester, blir auka med | 2 000 000 | ||
frå kr 154 000 000 til kr 156 000 000 | ||||
77 | Ortopediske hjelpemiddel, blir auka med | 25 000 000 | ||
frå kr 925 000 000 til kr 950 000 000 | ||||
78 | Høyreapparat, blir auka med | 35 000 000 | ||
frå kr 500 000 000 til kr 535 000 000 | ||||
2670 | Alderdom | |||
70 | Grunnpensjon, overslagsløyving,blir auka med | 160 000 000 | ||
frå kr 43 950 000 000 til kr 44 110 000 000 | ||||
71 | Tilleggspensjon, overslagsløyving,blir auka med | 397 000 000 | ||
frå kr 70 708 000 000 til kr 71 105 000 000 | ||||
73 | Særtillegg, overslagsløyving,blir redusert med | 25 000 000 | ||
frå kr 5 900 000 000 til kr 5 875 000 000 | ||||
2680 | Etterlatne | |||
70 | Grunnpensjon, overslagsløyving,blir redusert med | 7 000 000 | ||
frå kr 1 302 000 000 til kr 1 295 000 000 | ||||
71 | Tilleggspensjon, overslagsløyving,blir auka med | 29 000 000 | ||
frå kr 1 051 000 000 til kr 1 080 000 000 | ||||
72 | Særtillegg, overslagsløyving,blir auka med | 3 000 000 | ||
frå kr 99 000 000 til kr 102 000 000 | ||||
74 | Utdanningsstønad, blir redusert med | 850 000 | ||
frå kr 1 350 000 til kr 500 000 | ||||
75 | Stønad til barnetilsyn, overslagsløyving,blir redusert med | 4 000 000 | ||
frå kr 10 000 000 til kr 6 000 000 | ||||
2686 | Gravferdsstønad | |||
70 | Gravferdsstønad, overslagsløyving,blir auka med | 10 000 000 | ||
frå kr 150 000 000 til kr 160 000 000 | ||||
2690 | Diverse utgifter | |||
70 | Sjukestønadsutgifter i utlandet, blir redusert med | 5 000 000 | ||
frå kr 180 000 000 til kr 175 000 000 | ||||
77 | Pasientar frå gjensidighetsland mv., blir redusert med | 35 000 000 | ||
frå kr 125 000 000 til kr 90 000 000 | ||||
Inntekter | ||||
3614 | Budstadlåneordninga i Statens Pensjonskasse | |||
1 | Gebyrinntekter, lån, blir auka med | 4 000 000 | ||
frå kr 23 000 000 til kr 27 000 000 | ||||
90 | Tilbakebetaling av lån, blir auka med | 200 000 000 | ||
frå kr 4 400 000 000 til kr 4 600 000 000 | ||||
3615 | Yrkesskadeforsikring | |||
1 | Premieinntekter, blir auka med | 8 000 000 | ||
frå kr 146 000 000 til kr 154 000 000 | ||||
3634 | Arbeidsmarknadstiltak | |||
85 | Innfordring av feilutbetaling, arbeidsmarknadstiltak, blir auka med | 500 000 | ||
frå kr 1 000 000 til kr 1 500 000 | ||||
3635 | Venteløn mv. | |||
1 | Refusjon statlig verksemd mv., blir auka med | 9 000 000 | ||
frå kr 49 000 000 til kr 58 000 000 | ||||
85 | Innfordring av feilutbetaling av venteløn, blir redusert med | 900 000 | ||
frå kr 1 900 000 til kr 1 000 000 | ||||
5607 | Renter av budstadlåneordninga i Statens Pensjonskasse | |||
80 | Renter, blir auka med | 24 000 000 | ||
frå kr 731 000 000 til kr 755 000 000 | ||||
5701 | Diverse inntekter | |||
2 | Diverse inntekter, blir auka med | 60 000 000 | ||
frå kr 295 100 000 til kr 355 100 000 | ||||
3 | Hjelpemiddelsentralar m.m., blir auka med | 7 000 000 | ||
frå kr 30 000 000 til kr 37 000 000 | ||||
71 | Refusjon ved yrkesskade, blir redusert med | 118 000 000 | ||
frå kr 1 090 000 000 til kr 972 000 000 | ||||
73 | Refusjon frå bidragspliktige, blir auka med | 5 000 000 | ||
frå kr 380 000 000 til kr 385 000 000 | ||||
74 | Refusjon medisinsk handsaming, blir auka med | 44 000 000 | ||
frå kr 6 000 000 til kr 50 000 000 | ||||
5704 | Statsgaranti for lønskrav ved konkurs | |||
2 | Dividende, blir redusert med | 70 000 000 | ||
frå kr 180 000 000 til kr 110 000 000 | ||||
5705 | Refusjon av dagpengar | |||
1 | Refusjon av dagpengar, statsgaranti ved konkurs, blir redusert med | 20 000 000 | ||
frå kr 75 000 000 til kr 55 000 000 | ||||
3 | Refusjon for dagpengar frå EØS-land, blir auka med | 2 000 000 | ||
frå kr 3 000 000 til kr 5 000 000 |
II
TilsegnsfullmaktStortinget samtykker i at Arbeidsdepartementet i 2010 kan gi tilsegn om tilskot utover gitte løyvingar, men slik at samla ramme for nye tilsegn og gammalt ansvar ikkje overstig desse beløp:
Kap. | Post | Betegnelse | Samla ramme |
634 | Arbeidsmarknadstiltak | ||
76 | Tiltak for arbeidsskarar | 3 016,12 mill. kroner |
Oslo, i arbeids- og sosialkomiteen, den 7. desember 2010
Robert Eriksson |
Kjell Ingolf Ropstad |
leder |
ordfører |