Søk

Innhold

7. Oppfølging av anmodningsvedtak

Oversikt over oppmodingsvedtak etter sesjon og nummer

Sesjon

Vedtak nr.

Punkt

Stikkord

Rapportering blir avslutta (ja/nei)

2024–2025

38

Auka togkapasitet i rushtid

Ja

2024–2025

39

Styrke kollektivkapasiteten/ekspresstilbodet i Vestkorridoren og Akershus

Ja

2024–2025

95

Direkte dagtog frå Oslo til København og/eller Hamburg

Ja

2024–2025

97

Tilgjenge for elvarebilar til kollektivfeltet

Ja

2024–2025

593

Redusere bompengebelastinga i Ryfast-prosjektet

Ja

2024–2025

635

Risiko-, sårbarheits- og beredskapsanalyse på transportområdet

Nei

2024–2025

636

Gjere transportressursar tilgjengelege i krise

Nei

2024–2025

692

Kolonnekøyring for tunge køyretøy på E134 over Haukelifjell

Nei

2024–2025

693

Kartleggje det dårlegaste offentlege vegnettet og foreslå tiltak

Nei

2024–2025

694

Redusere vedlikehaldsetterslepet på fylkesvegane

Ja

2024–2025

707

Automatisere refusjon for periode- og enkeltbillett på jernbanen

Nei

2024–2025

708

Gå gjennom Bane NORs oppgåver

Nei

2024–2025

709

Beredskapsanalyse av jernbanesektoren

Nei

2024–2025

710

Plan for togmateriellberedskap

Ja

2024–2025

841

Testarenaer og luftrom til å teste ubemanna luftfart utanfor synsrekkevidde

Nei

2024–2025

887

Godkjenne ekstra lengd på vogntog òg for modul- og tømmervogntog

Ja

2024–2025

888

Tilpasse førarkortregelverket for å kunne køyre bubil med inntil 4 250 kg totalvekt

Nei

2024–2025

916

Vurdere om parkeringsregelverket kan justerast for betre å møte stor pågang av turistar

Nei

2024–2025

1211

Bebuarbevis for å sikre lokalbefolkninga tilgang til ferjer og FOT-ruter

Nei

2024–2025

1223

Lokomotiv på Nordlandsbanen

Nei

2024–2025

1229

Gjere rv. 9 i Setesdal til nasjonal turistveg

Nei

2024–2025

1230

Vurdere passeringstak for bom på E6 Hofstad i Melhus

Ja

2024–2025

1247

Redusere takstane i Ryfast-prosjektet

Nei

2023–2024

35

1

Gjere infrastruktur på land for etablerte elektriske ferjer eller andre maritime fartøy tilgjengeleg for annan sjø- og landtransport

Ja

2023–2024

36

Korleis el-infrastrukturen for kommersielle ferjer og hurtigbåtar kan gjerast tilgjengeleg for andre brukarar og krav i kommande anbod

Ja

2023–2024

37

Bestille fjerntog til Rørosbanen og sikre universell utforming av toga som blir bestilt

Nei

2023–2024

448

Konsekvensar for driftsstabilitet og beredskap viss tungt vedlikehald av togmateriell ikkje skal lokaliserast i Noreg

Ja

2023–2024

581

Tverrdepartemental og tverrsektoriell stortingsmelding om dronar

Ja

2023–2024

725

Gjennomgang av bompengeprosjektet Ryfast

Ja

2023–2024

825

Ladeinfrastruktur på større ladeanlegg langs riksvegane

Ja

2023–2024

826

Korleis ny teknologi kan takast i bruk for m.a. å oppdage om eit skred når vegen

Ja

2023–2024

830

Finansieringa til fylkesveg og øyremerkt tilskotsordning for vedlikehald av fylkesveg

Ja

2023–2024

834

Evaluere dei nye rutetidene på FOT-rutene og konsekvensane av halv pris på fullprisbillettane

Ja

2023–2024

836

Innpasse prosjekt som det er fleirtalsvedtak på, i NTP-porteføljen

Ja

2023–2024

917

Direkte nattog frå Oslo til København og/eller Hamburg

Ja

2023–2024

918

Ev. tilskotsordning til langdistansebussar på strekningar utan tog og tilsvarande kommersielle tilbod

Nei

2023–2024

919

Arbeidet med trikk til Bjerke/Tonsenhagen

Nei

2022–2023

71

Vurdere korleis regelverket for autonome køyretøy kan medverke til teknologi- og industriutvikling

Ja

2022–2023

72

Foreslå varierte strekningar som kan førehandsgodkjennast for autonom køyring

Ja

2022–2023

73

Vurdere korleis kompleksiteten i testinga av autonome køyretøy kan aukast og tilpassast godkjenningsprosedyren for testane

Ja

2022–2023

74

Endre regelverket slik at autonome køyretøy kan køyre i normal trafikk og i normal hastigheit på delar av vegnettet

Ja

2022–2023

84

Gjeninnføre plikta til å vere tilknytt ein drosjesentral og driveplikt og talavgrensing i drosjenæringa

Ja

2022–2023

94

Nullutsleppskrav til all løyvebasert verksemd

Nei

2022–2023

117

Pilot/utviklingskontrakt for å innfase null- og lågutsleppsfly for ei eigna rute

Ja

2022–2023

464

Ettermontering av kontaktlaus kortbetaling på ladeinfrastruktur

Nei

2022–2023

634

Plan for å handtere FOT-rutene viss det ikkje blir mogleg å erstatte dagens rutefly

Ja

2021–2022

35

1

Basere anbod i fylkeskommunal ferje- og båttrafikk på nullutsleppsteknologi

Ja

2021–2022

553

Framdriftsplan for å få dieseldrivne jernbanestrekningar over på nullutsleppsteknologi

Nei

2020–2021

800

Forskriftsendring knytt til endring av tillate totalvekt på 7 500 kg eller meir

Nei

2020–2021

960

Medisinsk grunna dispensasjon for svaksynte etter førarkortregelverket

Ja

2020–2021

1098

Permanent løysing for småflyaktiviteten i Oslo-området

Nei

Komiteen viser til oversikten ovenfor, som lister opp anmodnings- og utredningsvedtak som gjelder Samferdselsdepartementets fagområde. Det vises videre til omtalene av de ulike anmodnings- og utredningsvedtakene i proposisjonen. Det vises til kontroll- og konstitusjonskomiteens behandling av Meld. St. 4 (2025–2026) for den formelle kontrollen av oppfølgingen av anmodnings- og utredningsvedtakene.

Nedenfor følger merknader til Samferdselsdepartementets oppfølging av de enkelte anmodnings- og utredningsvedtak der medlemmer av komiteen mener oppfølgingen er mangelfull.

Komiteens medlemmer fra Arbeiderpartiet, Senterpartiet, Rødt og Miljøpartiet De Grønne viser til anmodningsvedtakene omtalt i proposisjonen og understreker at disse medlemmer ikke tar stilling til regjeringens rapportering på disse i denne innstillingen om det ikke er nevnt i merknader, men vil vise til Stortingets behandling av anmodningsvedtak i Meld. St. 4 (2025–2026).

Anmodningsvedtak nr. 800, 13. april 2021

Komiteens medlemmer fra Fremskrittspartiet viser til at et forslag til forskriftsendringer skal sendes på høring i løpet av 2025. Disse medlemmer viser til at oppfølgingen av vedtaket om endring av tillatt totalvekt for kjøretøy på 7 500 kg eller mer nå har vært utsatt i flere runder, og forventer at det nå gjennomføres i løpet av 2025.