-
Prop. 1 S (2020-2021), Innst. 12 S (2020-2021)
Statsbudsjettet 2021
Budsjett | Debatt og vedtak
-
Prop. 1 S Tillegg 1 (2020-2021), Innst. 12 S (2020-2021)
Endring av Prop. 1 S (2020-2021) Statsbudsjettet 2021 (saldering)
Budsjett | Debatt og vedtak
-
Prop. 44 S (2020-2021), unntatt kap. 291, 292, 3291 og 3292 og romertall III, Innst. 154 S (2020-2021)
Endringer i statsbudsjettet 2020 under Kunnskapsdepartementet
Budsjett | Debatt og vedtak
-
Muntlig spørsmål
Datert: 11.11.2020
Besvart: 11.11.2020 av kunnskaps- og integreringsminister Guri Melby
Om regjeringa har glemt lærere og ansatte i skoler og barnehager som stilte opp på dugnad i vår, med henvisning til at det kortvarige skippertaket en så for seg i vår, har blitt erstattet med et langvarig intenst arbeidspress på både lærere, ansatte og elever, som en nå med stor sikkerhet må planlegge for vil vare ut skoleåret
-
Spørretimespørsmål
Datert: 11.02.2020
Besvart: 26.02.2020 av helse- og omsorgsminister Bent Høie
Om hva statsråden vil gjøre for at alle i hele landet skal få god, gratis logopedhjelp når de trenger det
-
Interpellasjon nr. 27 (2019-2020)
Datert: 17.01.2020
Besvart: 27.02.2020 av kunnskaps- og integreringsminister Jan Tore Sanner
Om oppfølging av elever i grunnskolen som sliter med langtidsfravær og skolevegring
-
Prop. 25 S (2019-2020), unntatt kap. 291, 292, 3291 og 3292, Innst. 105 S (2019-2020)
Endringer i statsbudsjettet 2019 under Kunnskapsdepartementet
Budsjett | Debatt og vedtak
-
Prop. 1 S (2019-2020), Innst. 12 S (2019-2020)
Statsbudsjettet 2020
Budsjett | Debatt og vedtak
-
Spørretimespørsmål
Datert: 14.11.2019
Besvart: 18.12.2019 av kunnskaps- og integreringsminister Jan Tore Sanner
Om hvordan omorganisering og økonomisk nedskjæring i 2020 hos Statped er i tråd med økte ambisjoner for fagområdet
-
Prop. 21 S (2018-2019), unntatt kap. 291, 292, 3291 og 3292, Innst. 99 S (2018-2019)
Endringer i statsbudsjettet 2018 under Kunnskapsdepartementet
Budsjett | Debatt og vedtak
-
Prop. 1 S (2018-2019), Innst. 12 S (2018-2019)
Statsbudsjettet 2019
Budsjett | Debatt og vedtak
-
Prop. 17 S (2017-2018), Innst. 75 S (2017-2018)
Endringer i statsbudsjettet 2017 under Kunnskapsdepartementet
Budsjett | Debatt og vedtak
-
Prop. 1 S (2017-2018), Innst. 12 S (2017-2018)
Statsbudsjettet 2018
Budsjett | Debatt og vedtak
-
Muntlig spørsmål
Datert: 06.12.2017
Besvart: 06.12.2017 av kunnskapsminister Torbjørn Røe Isaksen
Om hvorvidt statsråden har en plan for hvordan vi skal klare å rekruttere tilstrekkelig med lærere, med bakgrunn i at det er enighet i Stortinget om å innføre en ny norm
-
Dokument 8:132 S (2016-2017), Innst. 446 S (2016-2017)
Representantforslag fra stortingsrepresentantene Audun Lysbakken og Karin Andersen om styrket spesialpedagogisk oppfølging i en inkluderende skole
Alminnelig sak | Debatt og vedtak
-
Spørretimespørsmål
Datert: 24.05.2017
Fremsatt av: Marianne Aasen (A)
Besvart: 31.05.2017 av kunnskapsminister Torbjørn Røe Isaksen
Om hvorfor det er en fornuftig prioritering å bruke 25 mrd. kroner i skattekutt, først og fremst til de som har mest fra før, enn å innføre f.eks. makspris i SFO, norm for lærertetthet, digitalt utstyr til alle elevene og nok spesialpedagogiske ressurser
-
Interpellasjon nr. 29 (2016-2017)
Datert: 23.03.2017
Besvart: 02.05.2017 av kunnskapsminister Torbjørn Røe Isaksen
Om å sikre at blinde og svaksynte elever får nødvendig tilrettelegging og opplever en fullgod opplæring og mer inkluderende skolemiljø
-
Interpellasjon nr. 66 (2013-2014)
Datert: 02.04.2014
Besvart: 23.05.2014 av kunnskapsminister Torbjørn Røe Isaksen
Om tidlig innsats på de laveste trinnene i skolen, med økt lærertetthet, kompetanseheving og klarere kunnskapsmål
-
Interpellasjon nr. 47 (2007-2008)
Datert: 05.12.2007
Besvart: 17.01.2008 av barne- og likestillingsminister Manuela Ramin-Osmundsen
Om foreldelse i saker som gjelder erstatningsordninger for barn i barnehjem og spesialskoler for barn med atferdsproblemer
-
Interpellasjon nr. 39 (2005-2006)
Datert: 06.04.2006
Besvart: 22.05.2006 av kunnskapsminister Øystein Djupedal
Om å sikre at hensynet til elever med særskilte behov blir tilstrekkelig ivaretatt også når integrering i nærmiljøskolen åpenbart er en uheldig løsning