Du bruker en gammel nettleser. For å kunne bruke all funksjonalitet i nettsidene må du bytte til en nyere og oppdatert nettleser. Se oversikt over støttede nettlesere.
Om _varer bør merkjast med opphavsland når produktet er importert_, med eksempel i ein annonse for tomatar under det norske varemerket "Gartner"
Datert: 10.04.2003 Besvart: 30.04.2003 av landbruksminister Lars Sponheim
Modulf Aukan (KrF): I Verdens Gang av 3. april d.å. er det heilsides annonse for tomatar under det norske varemerke "Gartner". Som kjent produserast det ikkje norske tomatar på denne tida av året. Dermed er det rimeleg å forvente at desse annonsane hadde vore merka med opprinnelsesland. Dette minner om villeiande reklame.Meiner statsråden at bruken av eit slikt varemerke, som er ein preferanse til norske varer, bør merkast med opprinnelsesland når produktet er importert?