Skriftlig spørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til samferdselsministeren

Dokument nr. 15:449 (2023-2024)
Innlevert: 15.11.2023
Sendt: 16.11.2023
Besvart: 21.11.2023 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

Frank Edvard Sve (FrP)

Spørsmål

Frank Edvard Sve (FrP): Når har samferdselministeren tenkt å gjere noko med "dødsvegen" E-16 Skaret til Hønefoss, og kor mange liv skal måtte gå tapt før regjeringa reagerer?

Begrunnelse

Sjølv etter ni dødsulykker blir det ikkje framdrift på «dødsveien» ut av Oslo.
Ingen veier har fleire dødsulykker enn E16 forbi Hønefoss, og nok ein gang er prosjektet utsatt på ubestemt tid.
Politiske prioriteringer kan i verste tilfelle koste liv, og det er åpenbart at E-16 Skaret til Hønefoss er eit slik t tilfelle, der utsettelser av prosjektet er en livsfarlig politikk.

"Det er et av de mest samfunnsnyttige veiprosjektene i Norge. Investerer du en krone, får du igjen en krone og 20 øre, sier utbyggingsdirektør for Ringeriks-porteføljen i Nye veier til Nettavisen. Prosjektet er «gryteferdig», og utbyggeren har ventet i to år på klarsignal fra regjeringen."

Prosjektet står klart, ulykker fortsetter å skje medan regjeringa og samferdselsministeren berre står og ser på.

Jon-Ivar Nygård (A)

Svar

Jon-Ivar Nygård: Eg vil vise til mitt svarbrev til spørsmål nr. 1520 frå 8. mars 2023. Som det kjem fram av dette brevet er eg godt kjend med utfordringane på strekninga E16 Skaret-Hønefoss, som til dømes at det har vore mange ulykker her. I brevet svarte eg også at det er gjennomført tiltak for å betre trafikktryggleika men at det er behov for fleire tiltak.
Eg legg fortsatt opp til å kome tilbake til vidare framdrift for prosjektet i Nasjonal transportplan 2025-2036, som blir lagt fram våren 2024.

Vedlegg til svar