Jan Sahl (KrF): SAS er inne i ei vanskelig tid. Det er no viktig å oppretthalda Noregs posisjon slik at rutetilbodet ikkje vert svekka. Trafikken knytta til Noreg er viktig for selskapet. Samstundes har Danmark ein sterk posisjon i konsernet, trass i at landet nesten ikkje har innanlands trafikk.
Kva gjer Regjeringa for at norske arbeidsplassar sikrast og for at norske passasjerar vert sikra eit forsvarlig rutenett i framtida, og vert det til dømes overlatt til SAS sin administrasjon å føra forhandlingar med potensielle oppkjøparar?
Begrunnelse
SAS opplev no krevjande tider og det har vore forhandlingar med eksterne oppkjøparar om salg av SAS. SAS-konsernet freistar å kutta kostnadar og gjera konsernet betre i stand til å konkurrera. Me veit også at trafikkveksten knytta til Noreg har vore stor dei siste åra, noko som tilseier fleire direktefly frå Norge, ikkje at trafikken vert slusa via København for å sikra Kastrups eksistens.
KrF er oppteken av at norske interesser vert ivareteke på ein best mulig måte, og krev at Regjeringa gjev denne saka høgste prioritet. Det fortener norske arbeidstakarar i konsernet og alle dei norske passasjerane som reiser med SAS.