Magnhild Meltveit Kleppa (Sp): Somme dagpendlarar har urimelege meirkostnader med arbeidsreisene sine fordi dei passerer fleire bomringar.
Vil statsråden ta initiativ til eit øvre tak på daglege utgifter til bompengar?
Begrunnelse
Eg viser til eit døme frå ein pendlar frå Finnøy i Ryfylke. Vedkomande har arbeidet sitt på Nord-Jæren. Ruteopplegget gjer at ein kombinasjon av kollektivtilboda båt og buss ikkje høver. Alternativet er då privatbil. Med rabatt vert det med dagens satsar 150 kr å betala pr. dag, noko som inneber 3 000 kr pr. månad. Utan rabatt er dei tilsvarande tala 250 kr og 5 000 kr i tillegg kjem ordinær ferjebillett og drivstoffutgifter.
Det høyrer med at innanfor t.d. bompengeringen på Nord-Jæren er det eit øvre tak. Pendlaren vert fortalt at det er det faktum at ho passerer innkrevjing til tre ulike prosjekt, Finnfast, Rennfast og Nord-Jæren, som gjer at dette ikkje kan samordnast. Dette er bompengeringar i same fylket. Eg vonar statsråden er samd i at bruk av autopass medfører at eit øvre tak må kunna praktiserast. Eg imøteser såleis eit positivt svar.