Modulf Aukan (KrF): "Eit godt og likeverdig tilbod" er slik eg forstår det Posten Norge si målsetjing til innbyggjarane i landet. På øyane Jørgenøya og Solskjeløya i Tustna har innbyggjarane klaga til Post- og teletilsynet på at ekspedisjonslokala på Nordheim, der det er postboksar, vert bytta ut med postkassar ute på kaia.
Er det slik at samferdselsministeren vil akseptere løysingar som denne til slike "utkantar" som desse øyane representerer?
Begrunnelse
Øyane Jørgenøya og Solskjeløya i Tustna kommune i Møre og Romsdal har hatt postboksar i eit lokale på Nordheim. Staden ligg på enden av landpostruta på Nord-Tustna.
Om vinteren og i dårleg vær elles, kan tidspunktet når posten kjem fram til Nordheim variere vesentleg.
Når lokalet forsvinn og postkassane vert ståande ute på kaia, er det lett og forstå at det å hente posten og eventuelle sendingar vert krevjande.
I og med at bebuarane er avhengige av båt for å kunne koma til for å hente postsendingane, seier det seg sjølv at det ville vera ein fordel om det hadde vore eit fast tidspunkt dei kunne møta opp.
Svaret som Posten Norge gjev den 18. desember 2002 om at ein kan ringe for å få greie på når landpostruta eventuelt kjem, må eg seie eg stiller meg undrande til. Dersom landpostruta hadde starta på Nordheim, kunne det vore ein moglegheit til at det kunne settast eit fast tidspunkt, og innbyggjarane kunne halde seg til det.
Forholdet til båtruta er og eit moment som det må takast omsyn til.