1.1 Auka finansieringsbehov og revidert framdriftsplan for E39 Rogfast
Samferdselsdepartementet
legg i proposisjonen fram forslag til endra styrings- og kostnadsramme
og revidert finansieringsplan for prosjektet E39 Rogfast i Rogaland.
Stortinget har slutta
seg til delvis bompengefinansiering av prosjektet gjennom behandlinga
av Prop. 105 S (2016–2017) Utbygging og finansiering av E39 Rogfast
i Rogaland, jf. Innst. 294 S (2016–2017).
Styringsramma for
det opphavlege prosjektet var i Prop. 105 S (2016–2017) fastsett
til 16 400 mill. 2016-kroner og kostnadsramma til 18 400 mill. 2016-kroner. Omrekna
til 2020-prisnivå svarar dette til 18 564 og 20 828 mill. kroner,
Statens vegvesen har sommaren 2020 gjennomført ein ny berekning
av kostnader for prosjektet E39 Rogfast.
Samferdselsdepartementet
legg etter dette til grunn ei revidert styringsramme på 20 600 mill.
2020-kroner og revidert kostnadsramme på 24 800 mill. kroner i 2020-kroner.
Basert på føresetnadene
i Prop. 105 S (2016–2017) har Statens vegvesen no rekna at den fylkeskommunale bompengegarantien
burde vore justert til 18,7 mrd. kroner då proposisjonen vart vedteken
i Stortinget.
I forslaget til revidert
finansieringsplan for prosjektet er det føresett at prosjektkostnader
ut over bompengeselskapets bidrag vert finansiert med statlege midlar.