Komiteen har elles ingen merknader, viser til proposisjonen og rår Stortinget til å gjere slikt
vedtak:
I.
På statsbudsjettet for 1996 blir det gjort følgjande endringar:
Kap. 1300 |
Samferdselsdepartementet |
|
|
|
|
|
11 Varer og tjenester |
|
|
kr |
6.500.000 |
|
frå kr 30.530.000 til kr 37.030.000 |
Kap. 1310 |
Flytransport |
|
|
|
|
|
71 Kjøp av flytransporttenester, |
|
kan overførast, |
|
blir redusert med |
|
|
kr |
150.000.000 |
|
frå kr 150.000.000 til kr 0 |
Kap. 1312 |
Oslo Lufthavn AS |
|
|
|
|
|
90 Lån til Oslo Lufthavn AS, |
|
blir redusert med |
|
|
kr |
400.000.000 |
|
frå kr 3.000.000.000 |
|
til kr 2.600.000.000 |
Kap. 1320 |
Vegadministrasjon |
|
|
|
|
|
01 Lønn og godtgjersler, |
|
blir auka med |
|
|
kr |
18.500.000 |
|
frå kr 967.300.000 til kr 985.800.000 |
Kap. 1322 |
Statens veganlegg |
|
|
|
|
|
30 Riksveganlegg, |
|
kan overførast, |
|
blir redusert med |
|
|
kr |
18.500.000 |
|
frå kr 4.153.900.000 |
|
til kr 4.135.400.000 |
Kap. 1351 |
Overføringar til Statsbanenes trafikkdel |
|
|
|
|
|
71 Tilskot til NSBs Personalsenter, |
|
blir redusert med |
|
|
kr |
66.840.000 |
|
frå kr 66.840 til kr 0 |
Kap. 1352 |
NSB Gardemobanen AS |
|
|
|
|
|
70 Refusjon av meirverdiavgift, |
|
blir redusert med |
|
|
kr |
55.000.000 |
|
frå kr 305.000.000 til kr 250.000.000 |
|
90 Lån, blir redusert med |
|
|
kr |
235.000.000 |
|
frå kr 1.920.000.000 til kr 1.685.000.000 |
|
91 Ansvarleg lån, |
|
blir redusert med |
|
|
kr |
65.000.000 |
|
frå kr 595.000.000 til kr 530.000.000 |
Kap. 2451 |
Statsbanenes trafikkdel |
|
(jf, kap. 5451, 5491 og 5601) |
|
|
|
|
|
24 Driftsinntekter |
|
(medrekna |
|
salsvinst) |
kr |
-5.312.000.000 |
|
Frå regulerings- |
|
fondet |
kr |
-62.553.000 |
|
Driftsutgifter, |
|
overslags- |
|
løyving |
kr |
4.270.600.000 |
|
Avskrivingar |
kr |
280.400.000 |
|
Avskrivingar |
|
bildrifta |
kr |
69.000.000 |
|
Renter på statens |
|
kapital |
kr |
342.000.000 |
|
Til investerings- |
|
formål |
kr |
114.000.000 |
|
Til regulerings- |
|
fondet |
kr |
298.553.000 |
|
0 |
|
30 Investeringer ved jernbanedrifta, |
|
blir redusert med |
|
|
kr |
375.900.000 |
|
frå kr 1.055.200.000 |
|
til kr 679.300.000 |
|
90 Avdrag på lån vedr. bildrifta, |
|
blir redusert med |
|
|
kr |
56.000.000 |
|
frå 66.000.000 til kr 10.000.000 |
|
91 Aksjeinnskot, blir auka med |
|
|
kr |
2.000.000 |
|
frå kr 95.000.000 til kr 97.000.000 |
Kap. 2452 |
Postverket |
|
|
|
|
|
24 Driftsinntekter |
|
|
kr |
- 9.012.400.000 |
|
Frå regulerings- |
|
fondet |
kr |
-217.355.000 |
|
Driftsutgifter, |
|
overslags- |
|
løyving |
kr |
8.692.800.000 |
|
Avskrivingar |
kr |
181.400.000 |
|
Renter av statens |
|
kapital |
kr |
10.200.000 |
|
Til investerings- |
|
formål |
kr |
250.355.000 |
|
-95.000.000 |
|
30 Investeringar, kan overførast, |
|
kan nyttast under post 91, |
|
blir redusert med |
|
|
kr |
70.000.000 |
|
frå kr 388.000.000 til kr 318.000.000 |
|
91 Aksjeinnskott, kan overførast, |
|
kan nyttast under post 30, |
|
blir redusert med |
|
|
kr |
4.000.000 |
|
frå kr 5.000.000 til kr 1.000.000 |
Kap. 4310 |
Flytransport |
|
|
|
|
|
70 Avgift til finansiering av kjøp av |
|
flytransporttenester, |
|
blir redusert med |
|
|
kr |
150.000.000 |
|
frå kr 150.000.000 til kr 0 |
Kap. 5451 |
Statsbanenes trafikkdel |
|
|
|
|
|
31 Avskrivingar vedr. bildrifta, |
|
blir auka med |
|
|
kr |
6.000.000 |
|
frå kr 63.000.000 til kr 69.000.000 |
Kap. 5452 |
Postverket |
|
|
|
|
|
30 Sal av eigedomar m.m., |
|
blir auka med |
|
|
kr |
19.000.000 |
|
frå kr 4.000.000 til kr 23.000.000 |
|
31 Til investeringsformål (overført frå |
|
kap. 2452, post 24 Driftsresultat), |
|
|
|
|
|
blir auka med |
|
|
kr |
40.555.000 |
|
frå kr 209.800.000 til kr 250.355.000 |
II.
Stortinget samtykkjer i at Samferdselsdepartementet kan gi tilsagn om tilskot til å dekkje særlovselskapet NSB Trafikkdelen sine pliktar som medeigar i Eurofima med inntil CHF 936.000, mot at særlovselskapet tryggjer beløpet staten gir tilsegn om.
|
Oslo, i samferdselskomiteen, den 10. desember 1996.
|
Magnus Stangeland, |
Johanne Gaup, |
Solveig Torsvik, |
leiar. |
ordførar. |
sekretær. |