Delta i «Valet er ditt»? Dette må du vite:
- «Valet er ditt» er for barn/ungdommar som er elevar på 8.-10. trinn.
- Deltaking krev gode norskkunnskapar.
- Du må søkje om plass i «Valet er ditt». Vi kan ikkje garantere at alle som søkjer får plass.
- De kan bli tildelte ei anna tid enn de søkte om.
- Klassar med lang reiseveg kan søkje om reisetilskot. Lærar har sjølv ansvar for å setje seg inn i regelverket for reisetilskot.
Du må søkje om plass
Skoleklasser som ønskjer å besøkje dei stadlege læringsspela våre må søkje om plass. Etterspurnaden er større enn tilbodet vi har tilgjengeleg, vi kan derfor ikkje garantere at alle som søkjer får plass.
Alle søknader om plass må gjerast på nett, og du kan søkje i ein avgrensa periode. Vi behandlar berre éin søknad per klasse. Du får svar på søknaden din 7-10 dagar etter utløpet av fristen.
Geografisk spreiing av plassar
Plassane blir fordelte med ei geografisk spreiing, for å nå flest mogleg elevar i heile landet. Den geografiske fordelinga av læringsspel tek utgangspunkt i talet på elevar per fylke og talet på tilgjengelege læringsspel. Det blir rekna ut kor stor prosentdel av dei tilgjengelege læringsspela og tilskotet som dei ulike fylka skal tildelast, basert på talet på elevar i det aktuelle fylket.
Når fristen for å søkje om plass i læringsspel og reisetilskot har gått ut, blir plassane og reisetilskotet fordelt og stadfesta til skulane, eventuelt avslått.
Tildeling av dato/tid
Når mange søkjar om same dato/tid, gjer vi loddtrekking. De kan derfor bli tildelte ein annan dato/tid enn de har søkt om. Vi tilrår at de er fleksible med omsyn til dato og tid.
Datoen de blir tildelte er endeleg. Viss de ønskjer ein annan dato, må de kansellere besøket og bestille ny tid på nettsida.
Ledige plassar utanom søknadsrunde
Plasser som blir avbestilt blir synlege i oversikta under og kan bestillast etter førstemann til mølla-prinsippet. Det er ikkje mogleg å søkje om reisetilskot, då fristen har gått ut. Trykk på eit ledig tidspunkt og du kjem til eit skjema.
Når du har sendt inn skjemaet, skal du få ei stadfesting på at skjemaet er motteke. Dersom så ikkje skjer, må du ta kontakt med oss.