Skriftlig spørsmål fra Alfred Jens Bjørlo (V) til digitaliserings- og forvaltningsministeren

Dokument nr. 15:2217 (2024-2025)
Innlevert: 16.05.2025
Sendt: 16.05.2025
Til behandling

Alfred Jens Bjørlo (V)

Spørsmål

Alfred Jens Bjørlo (V): Kor stor del av statlige utgifter til annonsering går til henholdsvis globale teknologiplattformer og norske redaktørstyrte medie?

Begrunnelse

Nye tal presentert på Kampanje.com tilseier at dei fire største tech-selskapa frå USA og Kina (Google, SnapChat, Meta og TikTok) no har overtatt omtrent halvparten av det samla norske annonse- og reklamemarkedet, og tar meir og meir inntekter vekk frå redaktørstyrte media.
Staten og statens verksemder er betydelige annonsørar. Fleire verksemder, som t.d. Kommunalbanken, flyttar no annonseinvesteringar tilbake til norske redaktørstyrte medie av omsyn til samfunnsansvar og bærekraft.

Svar

Svaret er ennå ikke tilgjengelig