Frank Edvard Sve (FrP): Kan samferdselsministeren forklare korleis eit tenkt forbud mot varsling av veiforhold og kontrollar skal kunne foregå i praksis, kva politiressurser ein trenger til dette, og ikkje minst kvifor politiet ikkje er meir synleg ute i trafikkbildet?
Begrunnelse
Politiet bør ha ei viktig rolle i trafikken for å forebygge farlige situasjoner, og vere synleg i trafikkbildet som også virker forbyggende.
Politiet varsler alle sine større trafikkontroll kampanjar i god tid og kvar desse er, sjølvsagt for å kunne forebygge samt virke preventivt. Det same gjelder sjølvsagt kontrollør med fotoboksar og strekningsmåling som ALLTID skal varslast.
No foreslår regjeringa å forby varsling av vegforhold inkludert kontrollar, og har tenkt å bøtelegge dette med heile 10 200 kr.
Korleis ein har tenkt å håndheve dette er for mange svært uforståeleg, då det pr i dag er mange ulike trafikkvarslingssystem, slik som Safedrive, Google map samt mange ulike apper. Korleis politiet har tenkt å kunne håndheve eit slikt forbud, vil uansett legg beslag på betydelige politiressurser som sårt trengs brukt på verkeleg reell kriminalitet.