Komiteen viser til
proposisjonen og rår Stortinget til å gjøre slikt
vedtak:
I
Fullmakt til å pådra staten plikter for
investeringsprosjekt
Stortinget samtykkjer i at Samferdselsdepartementet
i 2016 kan:
Starte opp desse
investeringsprosjekta: | Innanfor ei
kostnadsramme på: |
E18 Varoddbrua | 1 027 mill. kroner |
ERTMS-prosjektet | 26 690 mill. kroner |
Fullmaktene gjeld òg plikter som blir inngått i seinare budsjettår,
innanfor kostnadsramma for prosjektet. Samferdselsdepartementet
får fullmakt til å prisjustere kostnadsramma i seinare år.
ERTMS-prosjektet blir i første omgang avgrensa til ei ramme på
5 520 mill. kroner for perioden fram til 2021.
II
Tilsegnsfullmakt
Stortinget samtykkjer i at Samferdselsdepartementet
i 2016 kan gi tilsegn om tilskot ut over gitt løyving på kap. 1350
Jernbaneverket, post 23 Drift og vedlikehald, innanfor ei samla
ramme på 1 331 mill. kroner.
III
Stortinget samtykkjer i at:
1. Tromsø Veg AS får
løyve til å krevje inn lokalt finansieringstilskot på omsetning
av drivstoff i Tromsø i ytterlegare tre år for å delfinansiere Tromsøpakke
3, trinn 1. Vilkåra går fram av denne proposisjonen.
2. bompengeselskapet får løyve til framleis
å krevje inn førehandsbompengar i ferjesambandet E39 Mortavika–Arsvågen
til prosjektet E39 Rogfast. Løyvet gjeld til endeleg bompengeopplegg
for E39 Rogfast er behandla av Stortinget, avgrensa til utgangen
av 2017. Vilkåra går fram av denne proposisjonen.
IV
Stortinget ber regjeringen i statsbudsjettet
for 2017 legge fram en vurdering av hva det vil kunne bety for det
samlede kollektivtilbudet dersom takstdifferansen mellom NSB og
kollektivselskapene – p.t. Ruter, Kolumbus og AtB – blir harmonisert.