5. Vegpakke drammen - kompensasjonstiltak i lier
5.1 Samandrag
I proposisjonen vert det orientert om investeringar i Lier i samband med ulemper som vegnettet i ytre Lier blir påført pga. Kjellstadbommen på E18 i Lier, jf. St.meld. nr. 34 (1992-1993) Norsk veg- og vegtrafikkplan og St.prp. nr. 1 (1993-1994) om at det skal investerast i « kompensasjonstiltak Lier ». Det er her føresett at kompensasjonsmidla skal knytast til etablering av eit nytt hovudvegsystem i ytre Lier.
Vegkontoret i Buskerud har sidan 1991 arbeidd med avklåring av nytt hovudvegsystem i ytre Lier. Meir enn 50 alternativ har vore vurdert. Det har vore usemje mellom vegkontoret og kommunen. Trass i ein omfattande planprosess har det ikkje vore mogleg å kome fram til kommunedelplanvedtak om eit nytt hovudvegsystem i området.
Vegsjefen og Lier kommune blei i mai 1996 samde om å nytte kompensasjonsmidla til andre tiltak, m.a. gang- og sykkelvegar og undergangar.
Samferdselsdepartementet ser det som eit hovudpoeng at Lier kommune oppfattar tiltaka som ein kompensasjon for dei ulempene kommunen er utsett for, og har godteke at kompensasjonsmidlane blir nytta til gang-/sykkelvegtiltaka. Samferdselsdepartementet har poengtert at dersom midlane blir nytta til dei nemnde gang-/sykkelvegtiltaka, er kompensasjon gjeven.
5.2 Komiteen sine merknader
Komiteen har ingen merknader.