Forslag frå Senterpartiet og Høgre:
Forslag 1
IV.
a) |
Prosjektet rv 7 Hardangerbrua vert teke opp som riksveganlegg. |
b) |
Bompengeselskapet får løyve til å krevje opp bompengar av trafikk på Hardangerbrua til delvis finansiering av anlegget. |
c) |
Samferdselsdepartementet får fullmakt til å inngå avtale med bompengeselskapet og å fastsetje nærare reglar for finansieringsordninga. |
d) |
Prosjektet vert finansiert i samsvar med St.prp. nr. 36 (1995-1996). |
e) |
Stortinget ber Regjeringa leggje til rette for oppstart av prosjektet Hardangerbrua i 1998. |
f) |
Prosjektet Hardangerbrua vert utforma slik at det ikkje har behov for statlege vegmidlar før i år 2000. |
Forslag frå Sosialistisk Venstreparti:
Forslag 2
Ad. Trekantsambandet:
a) |
Hengebru over Digernessundet vert erstatta med flytebru. |
b) |
Mellom Djupadalen og Hillersvika vert vegen lagd i miljøtunnel. |
Forslag frå Kristeleg Folkeparti:
Forslag 3
Stortinget ber Regjeringa syte for ei samla utgreiing av dei miljømessige konsekvensane for Hardangervidda ved evt. bygging av Hardangerbrua, inkludert heilårsveg over vidda.