Frank Edvard Sve (FrP): Kan samferdselsministeren, med bakgrunn i sitt svar på spørsmål . 1657, forklare kvifor det er ein risiko dersom norske bilar som er EU-godkjent i eit EØS-land eller EU-land køyrer på norske vegar når det tydelegvis IKKJE er ein risiko at utanlandske bilar, bobilar osv. frå EØS og EU land køyrer fritt på norske vegar UTAN at vår nasjonale kontrollpunkt er kontrollert på grensa, og har samferdselsministeren med slik argumentasjon tenkt å forby utenlandske bilar på norske vegar?
Begrunnelse
I svar på spørsmål nr : 1657 svarar samferdselsministeren på mitt spørsmål om kvifor norske bilistar som skal etterleve EU kontrollar for sine bilar, ikkje kunne ta slike kontrollar i andre EØS land eller EU land:
"Skulle vi i Noreg opna for godkjenning av kontrollar gjennomført i eit anna EØS-land, ville det difor vere ein risiko for at køyretøyet får køyre på norske vegar utan at våre nasjonale kontrollpunkt er kontrollerte."
-Makan! Det skulle verkeleg tatt seg uta at det på norske vegar svirra rundt mengder med bilar som ikkje er godkjent av norske kontrollstasjonar, når til dømes alt av utanlandske biler frå Sverige, Danmark, Finland, Polen, Tyskland, Italia osv. køyrer i mengder på norske vegar med både bilar, bobiler og vogntog som sjølvsagt er EU godkjente i eit EU land, og slett ikkje har gjennomført våre nasjonalekontrollpunkt.
At det verkeleg går ann å skrive noko slikt av ein samferdselsministere, og samtidig tydeligvis meine dette er rett og slett useriøst, og berre bekreftar at Norge skal ha særegne reglar som går langt utover både EU-direktiv og i dette tilfellet såkalla EU-krav for kontroll av bilar.
Slike særegne norske reglar og krav fører berre til høgare kostnadar for våre bilister som frå før ganske sikkert har verdens dyraste bilprisar, bil og bilavgifter.
Her skriver samferdselsministeren i klartekst at "det ville vere ein risiko for at køyretøyet får køyre på norske vegar utan at våre nasjonale kontrollpunkt er kontrollert."