Spørretimespørsmål m.m.

Liste over muntlige spørsmål og spørretimespørsmål fra representantene til statsrådene, spørsmål til presidentskapet og spørsmål ved møtets slutt.

Avgrens utvalget

Finn spørretimespørsmål etter

Sve, Frank Edvard (1 - 20 av 67)

  • Muntlig spørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til samferdselsministeren

    Muntlig spørsmål

    Datert: 05.03.2025

    Besvart: 05.03.2025 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

    Om statsråden kan forklare kvifor det som i andre land vert omtalt som førebyggjande, liksom skal vere trafikkfarleg i Noreg
  • Spørretimespørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til statsministeren

    Spørretimespørsmål

    Datert: 11.02.2025

    Spørsmålet er trukket tilbake

    Regjeringa la i mars 2024 fram sin NTP, som presenterer Arbeidarpartiet og Senterpartiet sine planar for samferdselspolitikken dei neste tolv åra. Her tok regjeringa Støre prosjektet Møreaksen til 30–40 mrd. kroner heilt ut av NTP. No står stortingsrepresentant og fyrstekandidat til Arbeidarpartiet i Møre og Romsdal fram og lovar bygging av Møreaksen i Molde-området i den neste fireårsperioden som ei valkampsak for Arbeidarpartiet. Gjeld Arbeidarpartiet sin politikk berre for enkelte, eller står statsminister Støre bak sin eigen politikk og eigen NTP, som har fjerna prosjektet Møreaksen heilt dei neste tolv åra?
  • Spørretimespørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til digitaliserings- og forvaltningsministeren

    Spørretimespørsmål

    Datert: 05.02.2025

    Besvart: 12.02.2025 av digitaliserings- og forvaltningsminister Karianne O. Tung

    Om statsråden kan forklare hvorfor vi har Nkom og hvorfor Nkom ikke tar ei ansvarlig rolle i denne ekstremt viktige saken når nedstengning av 2G-nettet har konsekvenser for landets svært viktige beredskaps- og samfunnsfunksjoner
  • Spørretimespørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til samferdselsministeren

    Spørretimespørsmål

    Datert: 30.01.2025

    Til behandling

    Slukking av 2G-nettet har konsekvenser for svært viktige deler av samfunnets beredskap. Nkom har ikke konsekvensutredet en slik fundamental endring. Ifølge Nkom påligger det tilbyder å utrede samfunnsmessige konsekvenser, og forbrukerne å bære de betydelige kostnadene ved reformen. Kan statsråden forklare hvorfor vi har Nkom og hvorfor Nkom ikke tar ei ansvarlig rolle i denne ekstremt viktige saken når nedstengning av 2G-nettet har konsekvenser for landets svært viktige beredskaps- og samfunnsfunksjoner?
  • Spørretimespørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til samferdselsministeren

    Spørretimespørsmål

    Datert: 14.01.2025

    Besvart: 29.01.2025 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

    Om løyvingane frå regjeringa til fylkesvegferjedrifta er vilkårlege når det ikkje finst berekningar på korleis inntektsmodellen ville vore utan ordninga med gratis ferje og utan takstreduksjonen.
  • Spørretimespørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til samferdselsministeren

    Spørretimespørsmål

    Datert: 07.01.2025

    Besvart: 15.01.2025 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

    Om kvifor det det på grunn av pålagde nullutsleppskrav har blitt kø og kaos ikring det meste innan samferdsel med dagens regjering
  • Spørretimespørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til samferdselsministeren

    Spørretimespørsmål

    Datert: 20.11.2024

    Besvart: 27.11.2024 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

    Om statsråden kan forklare kvifor regjeringa ikkje prioriterer å ta vare på det vi har, og sørger for at vegvedlikehaldet på riks- og fylkesvegar blir redusert
  • Spørretimespørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til samferdselsministeren

    Spørretimespørsmål

    Datert: 12.11.2024

    Besvart: 20.11.2024 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

    Om kva statsråden vil gjera for å sikre beredskapsmessig kapasitet for viktige vegar, hamner og jernbane i henhold til vedtaket i Nasjonal transportplan
  • Spørretimespørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til samferdselsministeren

    Spørretimespørsmål

    Datert: 24.10.2024

    Besvart: 06.11.2024 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

    Om statsråden kan forklare hva regjeringen har lagt til grunn ved innføringen av gratisferjer og hvilket tallgrunnlag som er benyttet for bortfall av billettinntektene
  • Spørretimespørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til samferdselsministeren

    Spørretimespørsmål

    Datert: 07.10.2024

    Besvart: 23.10.2024 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

    Om statsråden vil følgje opp Stortinget sitt vedtak om å framskynde rv. 15 Strynefjellet, inkludert arm til Geiranger i Nasjonal transportplan 2025–2036, og sikre oppstart i første seksårsperiode
  • Spørretimespørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til samferdselsministeren

    Spørretimespørsmål

    Datert: 02.10.2024

    Besvart: 09.10.2024 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

    Då Nasjonal transportplan vart behandla i juni 2024, var Møreaksen teke heilt ut av 12-årsplanen. Gjennom fleire spørsmål til statsråden har eg stilt spørsmål ved korleis Statens vegvesen region midt får høve til å fortsette med planlegging, pengebruk og ressursbruk på eit prosjekt som er heilt ute av NTP. Ein reguleringsplan er gyldig i ti år. No planlegg Statens vegvesen mudring på Vik-sida og massedeponi for tunnelmasse frå Møreaksen i Molde. Kan statsråden forklare dette pengesløseriet?
  • Spørretimespørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til samferdselsministeren

    Spørretimespørsmål

    Datert: 16.05.2024

    Fremsatt av: Himanshu Gulati (FrP)

    Besvart: 29.05.2024 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

    Om statsråden kan forklare tankegangen, strategien og kva ein ynskjer å oppnå ved å kaste elbilane ut av kollektivfelta, samtidig som vegar blir stengde og det blir planlagt ytterlegere stenging av vegar, fjerning av parkeringsplassar og nedsetting av fartsgrenser
  • Spørretimespørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til samferdselsministeren

    Spørretimespørsmål

    Datert: 30.04.2024

    Besvart: 15.05.2024 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

    Om kvifor E39 Veibust–Blindheim–Moa er ikkje med i ny Nasjonal transportplan og kvifor er fellesprosjektet Ringeriksbanen og E16 splitta
  • Muntlig spørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til samferdselsministeren

    Muntlig spørsmål

    Datert: 24.04.2024

    Besvart: 24.04.2024 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

    Om kvifor statsråden vil fortsetje med å innskrenke fridomen folk og næringsliv i byane har til å kunne bruke bilen
  • Spørretimespørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til samferdselsministeren

    Spørretimespørsmål

    Datert: 17.04.2024

    Besvart: 24.04.2024 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

    Om regjeringens forslag til Nasjonal transportplan og hvordan folk og bedrifter både i bygd og by vil merke at regjeringen vil motarbeide den jevne veksten i mobilitet for befolkningen
  • Spørretimespørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til samferdselsministeren

    Spørretimespørsmål

    Datert: 20.03.2024

    Besvart: 17.04.2024 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

    Om statsråden kan forklare korleis det er mogleg å skape ein såkalla «bu- og arbeidsmarknadsregion» med bompengenivå på ca. 2 500 kroner i veka, 10 000 kroner i månaden i prosjektet Møreaksen, og korleis Statens vegvesen har tenkt kring dette
  • Spørretimespørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til kommunal- og distriktsministeren

    Spørretimespørsmål

    Datert: 06.03.2024

    Besvart: 20.03.2024 av kommunal- og distriktsminister Erling Sande

    Om statsråden meiner at statsforvaltaren praktiserer lokalt sjølvstyre i saka om plassering av ladestasjon i Stranda sentrum
  • Spørretimespørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til samferdselsministeren

    Spørretimespørsmål

    Datert: 23.02.2024

    Besvart: 06.03.2024 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

    Om statsråden meiner at dieselbussar er like hjelpelause som elbussar vinterstid
  • Spørretimespørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til samferdselsministeren

    Spørretimespørsmål

    Datert: 15.02.2024

    Spørsmålet er trukket tilbake

    Samferdselsministeren har hevda at elbussar ikkje fungerer dårlegare enn dieselbussar på vinterstid. Likevel har vi denne vinteren opplevd at over 1 000 bussavgangar har blitt kansellert i Oslo-området på ein dag fordi elbussane har stått i sju steinar. Det same har ein opplevd med elbilar til heimesjukepleie og heimehjelp i kommunane, som har stått i ladekø i staden for å hjelpe dei eldre. Meiner statsråden at når det har vore 21 minus utanfor og 20 minus og skøytebane inne i bussen, at dieselbussar er like hjelpelause som elbussar?
  • Spørretimespørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til samferdselsministeren

    Spørretimespørsmål

    Datert: 07.02.2024

    Besvart: 14.02.2024 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

    Om statsråden kan lese opp den ulovlege låneavtalen som Statens vegvesen har inngått med Møreaksen AS og legge fram dokumentasjon på at avtalen er terminert