Skriftlige spørsmål og svar

Liste over skriftlige besvarelser. Skriftlige spørsmål er en kort spørsmålsform, og er ikke gjenstand for debatt i Stortinget.

Avgrens utvalget

Finn spørsmål til skriftlig besvarelse etter

Sve, Frank Edvard (1 - 20 av 302)
  • Skriftlig spørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til samferdselsministeren

    Dokument nr. 15:1809 (2024-2025)

    Innlevert: 31.03.2025

    Sendt: 31.03.2025

    Til behandling

    Kan statsråden redegjøre for om det er gjort noen vurdering av betydningen av elektrifisering av bilparken i Norge med hensyn til beredskapen i en krigs- eller krisesituasjon og de langsiktige beredskapskonsekvensene av målsettingen om at det bare skal selges nullutslippsbiler i det norske kjøretøymarkedet?
  • Skriftlig spørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til samferdselsministeren

    Dokument nr. 15:1806 (2024-2025)

    Innlevert: 31.03.2025

    Sendt: 31.03.2025

    Til behandling

    Det er gjennomført en rapport i Sverige som er bakgrunnen for at de ikke kjøper kinesiske busser lenger. Kan statsråden vise til hva kunnskap Norge sitter med som gjør at en vurderer dette helt annerledes, og kan samferdselsministeren sende over VY sine sikkerhetsvurderinger i saken ang. kjøp av kinesiske busser som omtalt i Aftenposten?
  • Skriftlig spørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til samferdselsministeren

    Dokument nr. 15:1738 (2024-2025)

    Innlevert: 25.03.2025

    Sendt: 25.03.2025

    Besvart: 31.03.2025 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

    Kan samferdselsministeren, med bakgrunn i sitt svar på spørsmål . 1657, forklare kvifor det er ein risiko dersom norske bilar som er EU-godkjent i eit EØS-land eller EU-land køyrer på norske vegar når det tydelegvis IKKJE er ein risiko at utanlandske bilar, bobilar osv. frå EØS og EU land køyrer fritt på norske vegar UTAN at vår nasjonale kontrollpunkt er kontrollert på grensa, og har samferdselsministeren med slik argumentasjon tenkt å forby utenlandske bilar på norske vegar?
  • Skriftlig spørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til samferdselsministeren

    Dokument nr. 15:1657 (2024-2025)

    Innlevert: 18.03.2025

    Sendt: 18.03.2025

    Besvart: 24.03.2025 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

    Kan samferdselsministeren forklare kvifor ein EU-kontroll av norske bilar IKKJE kan gjennomførast i eit EU-land av godkjente verkstadar til slike kontrollar der?
  • Skriftlig spørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til samferdselsministeren

    Dokument nr. 15:1655 (2024-2025)

    Innlevert: 18.03.2025

    Sendt: 18.03.2025

    Rette vedkommende: Fiskeri- og havministeren

    Besvart: 25.03.2025 av fiskeri- og havminister Marianne Sivertsen Næss

    Kan statsråden forklare kvifor staten ved AP-regjeringa setter Herøy kommune i "stikken" og springer ifrå rekninga, og lar ei lita kommune som Herøy sete igjen med heile rekninga på 9,1 million kr etter ein forskotteringsavtale med Kystverket og staten, i ei sak der staten ved Kystverket og statsforvaltaren heile tida har vore ansvarleg part i planarbeidet som kommunen har gjennomført på vegner av staten?
  • Skriftlig spørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til samferdselsministeren

    Dokument nr. 15:1475 (2024-2025)

    Innlevert: 05.03.2025

    Sendt: 06.03.2025

    Besvart: 13.03.2025 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

    Kan samferdselsministeren forklare korleis eit tenkt forbud mot varsling av veiforhold og kontrollar skal kunne foregå i praksis, kva politiressurser ein trenger til dette, og ikkje minst kvifor politiet ikkje er meir synleg ute i trafikkbildet?
  • Skriftlig spørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til samferdselsministeren

    Dokument nr. 15:1293 (2024-2025)

    Innlevert: 18.02.2025

    Sendt: 18.02.2025

    Besvart: 24.02.2025 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

    Kan samferdselsministeren forklare om førarane av dei omtalte leddbussane i til dømes Oslo, faktisk har av førarkort for så lange køyretøy med hengar, buss med hengar som desse leddbussane faktisk har?
  • Skriftlig spørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til samferdselsministeren

    Dokument nr. 15:1288 (2024-2025)

    Innlevert: 18.02.2025

    Sendt: 18.02.2025

    Besvart: 21.02.2025 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

    Kan samferdselsministeren forklare kvifor eg som stortingsrepresentant ikkje har fått innsyn i dette talmaterialet frå Statens vegvesen region midt ang. Romsdalsaksen kontra Møreaksen, der statsråden nektar meg innsyn medan media får dette, og som no syner at Statens vegvesen region Vest sine ekspertvurderinger vart auka med heile 7,7 milliard kr, som kan sjå ut til å vere direkte manipulering av tall, og kan statsråden forklare kva konsekvenser dette får for Statens vegvesen region midt (-minner statsråden om grunnlovens § 82)?
  • Skriftlig spørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til finansministeren

    Dokument nr. 15:1183 (2024-2025)

    Innlevert: 11.02.2025

    Sendt: 12.02.2025

    Rette vedkommende: Klima- og miljøministeren

    Besvart: 20.02.2025 av klima- og miljøminister Andreas Bjelland Eriksen

    Skyhøye drivstoffpriser har rammet både husholdninger og næringsliv, kanskje særlig transportbedrifter samt bygg og anlegg. I Sverige har regjeringen blant annet redusert kravene til innblanding av biodrivstoff for å bringe drivstoffprisene ned noe som har gitt betydelig effekt. Kan statsråden redegjøre for om regjeringen vil vurdere en tilsvarende reduksjon i omsetningskravet for biodrivstoff som et ledd i å få prisene ned til nytte for både husholdninger og næringsliv?
  • Skriftlig spørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til samferdselsministeren

    Dokument nr. 15:1181 (2024-2025)

    Innlevert: 11.02.2025

    Sendt: 11.02.2025

    Besvart: 14.02.2025 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

    Kva har samferdselsministeren tenkt å gjere med resultatet av si eiga regjering innan samferdsel, der regjeringa sin NTP var 24 pst. lavare enn den som vart lagt fram i 2021, og der det har rådet kø og kaos både på veg og jernbane, og har samferdselsministeren tenkt å snart gjere noko fornuftige og varige grep, slik som å åpne opp kollektivfelta på E-18 og dermed få slutt på kø og kaoset der?
  • Skriftlig spørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til samferdselsministeren

    Dokument nr. 15:1082 (2024-2025)

    Innlevert: 03.02.2025

    Sendt: 04.02.2025

    Besvart: 11.02.2025 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

    Vil samferdselsministeren ta fatt i utfordringene til godsoperatørene ved Raumabanen med bakgrunn i enda en stenging av Dovrebanen, og hva har statsråden og regjeringen tenkt å foreta seg med avbøtende tiltak i denne saken?
  • Skriftlig spørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til samferdselsministeren

    Dokument nr. 15:1020 (2024-2025)

    Innlevert: 26.01.2025

    Sendt: 03.02.2025

    Besvart: 11.02.2025 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

    Vil samferdselsministeren rydde opp i saka angående ansvar, kostnadsfordeling og sørge for at beredskapen fortsatt er på plass for befolkninga i Geiranger, Eidsdal og Nordal i Stranda og Fjord kommune, gjeldande ferjesambandet Eidsdal-Linge, eller har samferdselsministeren tenkt å bruke enda eit halvår på å trenere denne saka, som i så fall betyr at ei ny borgarleg regjering må rydde opp i dette?
  • Skriftlig spørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til samferdselsministeren

    Dokument nr. 15:967 (2024-2025)

    Innlevert: 25.01.2025

    Sendt: 27.01.2025

    Besvart: 31.01.2025 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

    Kan samferdselsministeren leggje fram antall kontrollar Statens vegvesen har gjennomført på sine kontrollstasjonar frå Otta til Oslo på E6 i løpet av 2024 gjeldande varebilar under 3,5 tonn, og antall kontrollar av varebilar som er gjennomført i lag med arbeidstilsynet, skattemyndigheiter og andre ansvarlige kontroll institusjoner, gjennomfører Statens vegvesen og andre kontrollorgan slike kontrollar i dei største byane, og kor ofte?
  • Skriftlig spørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til samferdselsministeren

    Dokument nr. 15:959 (2024-2025)

    Innlevert: 22.01.2025

    Sendt: 27.01.2025

    Besvart: 03.02.2025 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

    Kan samferdselsministeren leggje fram oppdaterte tall på kva det berekna vedlikeholdsetterslepet er pr. 1/1-2025 for riksvegane samla sett og for fylkesvegane?
  • Skriftlig spørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til samferdselsministeren

    Dokument nr. 15:947 (2024-2025)

    Innlevert: 22.01.2025

    Sendt: 23.01.2025

    Besvart: 30.01.2025 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

    Kan samferdselsministeren leggje fram kva pengar som er satt av i Statens vegvesen pr. år i driftskontraktene for vintervedlikeholdet for strekninga E6 Kolomoen til Kløfta eller tilpassa driftskontrakter for desse områda, fordelt på kvart år frå og med 2021- til og med 2024?
  • Skriftlig spørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til samferdselsministeren

    Dokument nr. 15:897 (2024-2025)

    Innlevert: 15.01.2025

    Sendt: 20.01.2025

    Besvart: 27.01.2025 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

    Kan samferdselsministeren svare på korleis 442 mill. kr forbrukt til Møreaksen totalt i januar 2024, brått blir til, ifølge finansminister Trygve Slagsvold Vedum, gjenngjeve i SMP 15/1-2025, til heile 600 mill. kr pr 2021, og kva var status forbrukte midlar til Møreaksen i Statens vegvesen pr 2021?
  • Skriftlig spørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til samferdselsministeren

    Dokument nr. 15:857 (2024-2025)

    Innlevert: 14.01.2025

    Sendt: 14.01.2025

    Besvart: 17.01.2025 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

    Kan ministeren forklare hvordan en eventuell full utskifting av bilparken hvor alle fossile kjøretøy byttes ut med hel- elektriske kjøretøy kunne påvirke totalberedskapen, og hvordan vurderer regjeringen sårbarheten til elbiler vs. fossilbiler i en krigs- eller krisesituasjon med tanke på forsyningssikkerhet av bensin, diesel og strøm samt ladeinfrastruktur og ladetid?
  • Skriftlig spørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til samferdselsministeren

    Dokument nr. 15:856 (2024-2025)

    Innlevert: 14.01.2025

    Sendt: 14.01.2025

    Besvart: 17.01.2025 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

    Er forholdet ikring el- biler, og andre køyretøy med el drift, vore med i vurderingane og som er problematisert i arbeidet med totalberedskapsmeldingen?
  • Skriftlig spørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til samferdselsministeren

    Dokument nr. 15:798 (2024-2025)

    Innlevert: 08.01.2025

    Sendt: 08.01.2025

    Besvart: 15.01.2025 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

    Vi samferdselsministeren kunne kompensere for fylkeskommunane sine ekstrautgifter dersom det til dømes må settast inn ferje nr. 2 eller 3 i eit fylkesvegferjesamband, med bakgrunn i kraftig trafikkvekst pga. gratisferjestrekningar som staten har innført?
  • Skriftlig spørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til samferdselsministeren

    Dokument nr. 15:780 (2024-2025)

    Innlevert: 07.01.2025

    Sendt: 07.01.2025

    Besvart: 10.01.2025 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

    Kan samferdselsministeren leggje fram kva forventa kostnadsvekst som påløper for folkekommunene no når regjeringa har krevd nullutslipp for alle nye ferjeanbud, og kan samferdselsministeren legge fram kva berekna kostnadsvekst staten forventer for eit anbud for ei normal 120 bilers ferje?