Voteringsoversikt for sak:

Fag - Fordypning - Forståelse. En fornyelse av Kunnskapsløftet
Til sakssiden

Voteringsresultater

  1. 1 Votering

    (11.10.2016 Kl. 12:38:54)
    Mot

    Det ble votert over:

    Votering fordelt på:

  2. 2 Votering

    (11.10.2016 Kl. 12:39:16)
    Mot

    Det ble votert over:

    Votering fordelt på:

  3. 3 Votering

    (11.10.2016 Kl. 12:39:36)
    Mot

    Det ble votert over:

    Votering fordelt på:

  4. 4 Votering

    (11.10.2016 Kl. 12:40:03)
    Mot

    Det ble votert over:

    Votering fordelt på:

  5. 5 Votering

    (11.10.2016 Kl. 12:40:30)
    Mot

    Det ble votert over:

    Votering fordelt på:

  6. 6 Votering

    (11.10.2016 Kl. 12:40:55)
    Mot

    Det ble votert over:

    Votering fordelt på:

  7. 7 Votering

    (11.10.2016 Kl. 12:41:22)
    Mot

    Det ble votert over:

    Votering fordelt på:

  8. 8 Votering

    (11.10.2016 Kl. 12:42:03)
    For

    Det ble votert over:

    Votering fordelt på:

  9. 9 Votering

    (11.10.2016 Kl. 12:42:35)
    For

    Det ble votert over:

    Votering fordelt på:

  10. 10 Votering

    (11.10.2016 Kl. 12:43:00)
    For

    Det ble votert over:

    Votering fordelt på:

  11. 11 Votering

    (11.10.2016 Kl. 12:43:31)
    Mot

    Det ble votert over:

    Merknad

    Representantene Marianne Aasen(A) og Kari Henriksen(A) sine stemmer skulle her vært FOR, slik at antall stemmer FOR er 46 og antall stemmer MOT er 53.

    Votering fordelt på:

  12. 12 Votering

    (11.10.2016 Kl. 12:44:00)
    Mot

    Det ble votert over:

    Votering fordelt på:

  13. 13 Votering

    (11.10.2016 Kl. 12:44:23)
    For

    Det ble votert over:

    Votering fordelt på:

  14. 14 Votering

    (11.10.2016 Kl. 12:44:41)
    For

    Det ble votert over:

    Fordeling

    Enstemmig vedtatt

  15. 15 Votering

    (11.10.2016 Kl. 12:45:02)
    For

    Det ble votert over:

    Fordeling

    Enstemmig vedtatt

  16. Status

    Vedtak i korthet

    Stortinget har behandlet stortingsmeldingen om fag, fordypning og forståelse, som gjelder det langsiktige arbeidet med å fornye Kunnskapsløftet og innholdet i grunnskolen og videregående opplæring. En rekke vedtak ble fattet i den forbindelse, bl.a. om systemet for kvalitetsvurdering, lokalt arbeid med læreplan, formålsparagrafens fellesverdier, innovasjon, klassemiljø og hvordan vurderingssystemene kan tilrettelegge for læring.

    Behandling og vedtak

    Saken er ferdigbehandlet

    Vedtak i samsvar med innstillingen med avvik/tillegg

    Vedtak og henstillinger